Plus igen efter mf/ma
Men va? Jag trodde duo och kombi var samma sak haha. Jag är inte så insatt...
Men va? Jag trodde duo och kombi var samma sak haha. Jag är inte så insatt...
Då tror jag att jag är med... kombivagn är mer som man ställer en lift i... som typ "sticker ut"
ser inte så bekvämt ut men och lite plats men de kanske är bra...
Nä jag har fastnat för emmaljungas vagnar, hoppas sambon går med på det, men känns lite taskigt att lura på honom att köpa en ny... kostar väl en del... :)
city cross eller mondial dua combi gillar jag bäst, men sistnämnda hade inte roliga färger
Nu vet jag iaf att det är en duo jag vill ha, men frågan är om EL är bra för mig som är minikort...
Jag vill ocskå se Happiness
Kajsa- var det du som hade bra hemsida på nätet där man kunde beställa vagnar?
Vi vill nog ha en Emmaljunga tror vi!
Har f.ö hemsk huvudvärk sedan i går, vill inte ta tabletter.... men varför går det inte över?
Aha ok, men tack ändå
Fina bilder Happi
Vackert!
Jag tror jag behöver tabletter för järnvärde, känner mig faktiskt rätt trött och orkeslös numera. eller så är det brist på träning och att jag känner att jag ska orka med allt som jag gjorde innan jag blev gravid.
Får gäster till helgen och känner direkt att jag borde baka färskt bröd till frukosten då, men det kanske man ska prioritera bort och vila istället?
funderar på att byta nick för att "börja om" lite hihi, ngn som har förslag på bra namn som ni skulle känna inte är alltför olikt mitt nuvarande, kom gärna med förslag
Tjejer, behöver er hjälp angående skötbäddar
Vilken är bäst tror ni, det måste ju finnas en anledning till att länk nummer 2 har dyrare priser. Är länk nummer 1 inte "hårda" utan bara en slapp madrass liksom? Vilket är bäst?
www.barnparadiset.se/product.php
www.littlekidscorner.se/sv/category/134/Skotbaddar
spännande, då kanske det blir en bebis till idag då
Jag blir tokig på allt man ska handla, eller inte ska handla..
Ska man ha babysitter?
Köper ni nytt babyskydd och vad för märke, finns det ngn som är relativt lätt och inte väger mycket?
Ngt mer större man behöver förutom vagn?
Babygym? hur länge gillar de att ligga i ett sånt? Får låna ett fult gammalt utan kanter och mjukt under, får lägga en filt istället. Det kanske duger?
Bör man köpa bärsele redan innan bebis är född?
Stort grattis till gossen Kajsalisa