• KMW

Plus igen efter mf/ma

Okej, nu är det officiellt. Jag har redan börjat nojja. Jag känner mig inte ett dugg gravid och önskar att jag kunde minnas när jag fick symptom förra gången.
    Tycker redan att tiden går vansinnigt långsamt och fattar inte hur jag ska klara att vänta tills det är dags för ul.
    Å då är det bara två dagar sedan jag plussade. Så bra tålamod har jag...

• KMW

Tack för pepp. Det behövs. Fattar inte att det där ma:t fortfarande spökar i mitt huvud.
    Bara liiiite symptom hade varit bra. Typ lite onda tuttar eller nåt... ;)

• KMW

Tack Odd. Läste nu i mina gravidanteckningar från förra gången att jag redan i v 6 kände mig väldigt trött och tappade matlusten i v 7. Minns att det höll i sig ett bra tag.
    Är 5+4 idag även om jag inte är helt säker på att det egentligen stämmer. Det är beräknat på senaste mensens första dag, men kissade ju negativt både på bim+1 och bim+3 och det beror väl på att jag hade sen äl. Plussade ju inte förrän på dag 36.
    Kanske dags att börja skriva graviddagbok igen...
    Har ni andra dokumenterat era graviditeter, bortsett från foton?

• KMW

Nu har jag fått tid för inskrivning och UL. 28 maj. Känns evighetslångt tills dess...

• KMW

Absolut. Har ett hat-kärlek förhållande till Rumble. Svår prestationsångest... ;)
    Jag har samma användarnamn som på WF.

• KMW

Plutten; om du är orolig så begär täta kontroller, extra UL och kanske tidigare igångsättning. Vad säger bm om saken?
    Stå på dig!
    Kram

• KMW

Pixerpi; jag går privat och vet att det är högt tryck där jag går. Därför ringde jag tidigt.
    Kommer vara 11+6 så i slutändan blir det inte så tidigt.
    Gjorde inte kub förra gången och planerar inte att göra det den här gången heller.
    Hur ska du göra?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma