Plus igen efter mf/ma
Tiden sniglar sig fram såhär i början. Runt v 25 tyckte jag det smällde till förra gången och tiden rusade fram mot bf...
Tiden sniglar sig fram såhär i början. Runt v 25 tyckte jag det smällde till förra gången och tiden rusade fram mot bf...
Hm... Inga symptom.... Pft.... ;)
Minns att jag var väldigt nojjig v 12-16 ca och tyckte att jag mådde alldeles för bra.
Kände något som jag trodde var fosterrörelser från v 17 ca, men kände ingen ordentlig spark förrän v 20-21 någon gång. Jag hade moderkakan i framvägg...
Åååh, ni nygravida, känner ni som jag? Jag känner mig smällfet!!
Hade 2-3 oönskade kilon innan jag plussade och har inte gått upp något men oh my god!
Får gå och dra in magen hela tiden känns det som, inte pga gravidmage men på grund av tjockismage. Svullna tarmar, eller? Minns inte att det var så här förra gången...
Nä, jag mår inte illa, men det gjorde jag inte förra gången heller. Däremot är jag trött och hungrig, men har dålig aptit. PRECIS som förra gången.
Skönt att det är fler än jag som känner sig uppblåsta. Det är INGET kul.
Vad härligt Dag och natt. Sååå glad för er skull!
Mimmi; stor kram till dig. Förstår att det känns kämpigt.
Hur mycket ska man ge efter för sin hunger? Jag är konstant hungrig, men inte så sugen på lagad mat och äter rätt lite middagsmat därför. Försöker småäta frukt, inte så sugen på godis och snacks faktiskt, men en å annan extramacka slinker ner.
Vill ju inte gå upp massa extra kilon... :(
Ja, jag är nog extra känslig just nu bara för att jag är så svullen. Ser verkligen ut som jag såg ut i v 23 typ förra gången, enda skillnaden är att det är liksom ingen bebismage som putar utan "annat". Fick byta kläder 2 gånger imorse för att jag inte såg klok ut. Vill ju liksom inte att folk ska börja undra redan. Längtar tills det blir en riktig bebismage så att jag slipper gå och dra in magen hela tiden...
Jag har redan klarat av dagens 2-årstrots Odd, so be my guest.