Plus igen efter mf/ma
Grattis till Kevin!
Grattis till Kevin!
Åh Odd, vet precis hur du känner. Jag har inget bra känsla alls ang den här graviditeten. Tror att det är för att jag förväntar mig att känna mer. Var är alla symptom??
Absolut Odd.
Kram
Skönt fast jobbigt med symptom Pixerpie. Vilken vecka är det du är i nu? Guldfiskminne... ;)
Ja nu är det nära Javisst!
Jag är så glad. Ringde min barnmorskemottagning idag och frågade om det gick att tidigarelägga inskrivning och UL och jag hade tur. Dom hade fått ett återbud, så istället för att vänta ända tills 28 maj då jag skulle varit 11+5 så får jag nu gå 9 maj då jag istället kommer att vara 9+0.
Dels så blir väntan så oändligt mycket kortare känns det som, bara dryga två veckor kvar, men också OM något inte står rätt till så upptäcker jag gärna det så tidigt som möjligt. Ju tidigare desto mindre ingrepp för att åtgärda.
Jag e glad!! :)
Odd, din testoman. ;)
Mmm, jag har också funderat på Angelsound. Hade ju det förra gången men har tyvärr sålt det.
Får se vad UL visar först...
Bra tips lilla M. Det ska jag kolla upp.
Håller tummarna för dig Lisa!
Grattis till milstolpen.
Ja, tiden går dödligt långsamt Odd, jag håller med. 7+0 idag och UL om två veckor.
Hur mår du? Några symptom?
Jag är trött. Inte direkt sovatrött utan mer utmattad i både kropp och knopp.
Sen så är jag hungrig, hungrig, hungrig och måste äta akut när jag känner så. Tyvärr så är inte matlusten något vidare...