Plus igen efter mf/ma
Bara v 10, men nu tror jag banne mig att mammabyxorna åker på. Så sjukt skönt att slippa ha tajta brallor. Använde dom inte förrän runt v 20 förra gången ähum....
Bara v 10, men nu tror jag banne mig att mammabyxorna åker på. Så sjukt skönt att slippa ha tajta brallor. Använde dom inte förrän runt v 20 förra gången ähum....
Vet du vad, Dagochnatt?! Det tycker jag att du gör rätt i. Så mysigt att få bebisshoppa lite...
Nej Odd!! Det gick ju bra för Lisa, du ska se att det ordnar sig för dig också.
Kram
Lycka till Odd. Jag håller tummarna.
Kram
Underbart Odd! Blir lite tårögd...
Jag förstår precis hur du känner Odd. Det är bara SÅ overkligt. Nästan mer overkligt den här gången än förra faktiskt. Har inte alls tagit till mig den här graviditeten ännu, trots lyckat UL.
Funderar över om det känns overkligt för att man har förra graviditeten färskt i minnet, och den senaste känslan därifrån är att man var stor och verkligen kunde känna bebis därinne. Kanske kändes det lika overkligt första tiden förra gången, fast man har glömt bort det??!
Odd, skönt å se på FB att det är fler än jag som blivit runda om magen tidigt. Jisses alltså!! Förra gången kunde jag med lätthet dölja magen till v 18-19 men nu börjar det bli riktigt svårt. 10+0 idag...
Ni som har haft Angelsound, när har ni tidigast kunnat höra hjärtljud?
Odd; låter som att du ser ut precis som mig, hahaha...
Lisa; tack för svar. Hade ju ett Angelsound förra gången också, men skaffade den inte förrän v 14-15 tror jag...
Busbebis du har Lisa...
Förra gången var både jag och mannen övertygade om att det var en pojke, och ut kom Ted.
Den här gången har jag haft tjejkänsla faktiskt, så vi får se.
Du då Lisa?