rontgensyrran skrev 2010-12-21 10:32:08 följande:
Mabaja: Hoppas det går bra med mannens ben idag. Det låter dock inte riktigt bra, verkar som han dragit på sig nån infektion eller att gipset suttit för hårt. Måste vara tufft när man inte kan få den hjälpen som man borde. Tyvärr kommer jag nog känna igen mig i det som blivande ensamstående. Men jag hoppas på att Ines pappa kommer när jag ringer honom vid behov som han har sagt tidigare iaf. Men tyvärr är ju det inget jag kan förlita mig på.
Smålandsjänta: Du har kommit lång nu. Hur går det där hemma??? Är livmodertappen fortfarande påverkad och det är sängliggandes som gäller? Tänk de sista veckorna går ändå snabbt nu, så snart har du din bebis hos dig :)
Nu har han ju inget gips utan en sån där air cast (cast air), vad den nu heter. misstänker att det är för att han är sydd och stygnen ska tas bort om en vecka! Så vi kan ju hålla koll på stygn och blödningar...
Jag känner mig lite ensamstående med assistentjobb i hemmet!
Men idag är jag gladare så nu ska jag nog orka lite till! Har två dagar på mig att rensa ur lite här hemma så det inte är grejer överallt, och så ska det städas och fixas och lagas mat! Jag är ju inte strandsatt om man säger så! Sen måste jag ut och skotta altanen för katterna använder den annars till toalett! Så när W somnar blir det att göra en massa! :)
Snart kommer det bebisar! Spännande! Då kanske det blir lite mer liv i andra tråden så jag inte spammar gravidtråden! :)
Tack tjejer för att jag får spy lite galla även om jag inte har bebis i magen längre!