Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mct, hahaha! Kanske är så.. Men hur svårt kan de va? ;) har fått två bilder på C som bebis ska lägga in dom när vi e hemma så får du jämföra me 3d bilden, sjukt lika!

• needtobreathe

Littlejunia; jag som är lite vidskeplig säger bara mmm! ;) och desamma! Än till bebis som behöver karta ;) Mct; jaa min mun trorja men resten från C! Ser de ut som iaf ;)

• needtobreathe

2barns; hoooppas!! ;) har mer brunröda flytningar nu igen.. Hmm? Kajsa; jaaa och om ja längtar dit ;) tro mig! Haha! Snart så!

• needtobreathe

Brunatofflor; ingen tvekan! Som slajm haha.. Min va brun/röd..

• needtobreathe

Haha.. här kan ni jämföra.. översta bilden är Charlie som liten bebis, o understa är då självklart våran lilla buse i magen.. är dom inte lika? Eller äre bara jag? Haha! :)

• needtobreathe
    2barns;

Hahaha! I WISH! ;) Tror tyvärr han måste bli tvingad ut trots alla mina krämpor o tecken.. men hoppas kan man ju göra! ;)
  • needtobreathe

Och halleluuuuja.. va lugn tråden blev nu.. *host* Ville bara säga de.. va de beror på vet ja icke! ;) Haha!

KRAM PÅ ER UNDERBARA TJEJER! NI är grymma hela högen!

• needtobreathe
    Odd;

Jag ska som sagt kika på webtv på datan från förlossningen när ja ligger där själv ;) Åååh va kul!

Ego;

De känns som ja har blivit påsatt av typ 4 elefanter! Satan va ont de gör i muffen haha. Och ont i ljumskarna. Blähä!
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-04-09 22:16:00 följande:
    Paxar vi?! Då vill jag paxa Sofy som hustru i mitt nästa liv. Skulle behöva en duracellkanin här hemma... ;)
    Hahah ååååh då anser jag mig tingad ;)
  • needtobreathe
    Färnevik;

Var du helt omogen när du blev igångsatt? Bakåtriktad tapp, eller medial? Framåt? Hård, mjuk? Öppen ngt?

Och Odd.. samma fråga till dig! ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma