Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Har jag kommit till Älta nu? Haha där fick jag till de va! (Ni hajjar säkert inte.. men när ni gör kanske ni drar på smilbanden..)

Natten va skiiitjobbig, låg me förvärkar nonstop, sov max 2 timmar. Sen har ja hållt igång, myst me 3veckors bebis också! Mmm.. så jäkla söt!! Nu är ja hemma o har slängt i en hårfärg, ska tvätta lite nya kläder ja fått idag till Dev, plugga o hm.. säkert nått mer! :D Nu är det bara 4 dgr kvar hemma.. herreguuuuud!

Sugar; Finfin mage! ;)

Odd; Gullgrisar!!!

• needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-06 18:27:08 följande:
    en kanske konstig fråga men va bebisen lung å fin när du höll i den?
    min släkt har en teori om de där nämligen så man blir lite nyfiken! :)
    Haha han va knäpptyst.. ;) Min stökade runt dock..
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-04-06 18:37:51 följande:
    Intressant teori! Måste hitta en bebis att testa på!!!

Min kille var söt igår, han hade skrivit ut någon grej från internet, som ett litet måttband som han mätte mitt ringfinger med. Resultatet blev visst en ojämn siffra enligt den här HÖGST VETENSKAPLIGA mätningen, så nu är det tydligen bevisat att vi ska ha en flicka....
    Haha ;) Jag har också ojämnt nr på mitt ringfinger.. men ingen tjej här inte ;) Va säger din magkänsla?
  • needtobreathe

Mct, jag hör absolut av mig!! Vi kan ju snacka på msn istället för på FL! ;)

Annars tackar jag för mig i denna tråd nu! Det är 4 dgr kvar på hemmaplan innan igångsättningen nu, helgen kommer tillbringas med Charlie, lite bio, god mat o mys! Men ni kan maila mig här om de är ngt, så ses vi i systertråden sen när ni alla fått era guldklimpar! Kommer följa er självklart, och slänga in ngn kommentar här o var, men jag pallar fan inte me den här attityden som råder härinne längre.

Och vill ni följa mig även om jag inte skriver här så är min blogg ett tips, där skriver jag av mig! :)

Kram till er allihop! {#emotions_dlg.flower} Ni e grymma!!

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-04-06 20:47:34 följande:
    Sofy - om du hinner se detta? Kan du inte va söt o lägga in adressen till din blogg igen?? O jättelycka till på måndag (var det väl) kommer tänka på dig o hålla mina tummar för att allt ska gå så bra det kan (läs smärtfritt Flört) Fantastiskt att han snart är här er lille grabb! Minns det som i går när vi delade förhoppningar o rädslor tillsammans, o snart har du din lille här!! Underbart!! Stor kram!

Ps, jag kommer inte in på din sida, om du vill får du gärna öppna den för mig..
    Absolut! ;) http://ourlittlemiracle.blogg.se - det kan hända att jag sätter lösen på den framöver när han är här, inte bestämt mig än. Men isåfall skickar jag det i ett mail till dig om det blir så!

Ja de är helt sjukt! Höll ju i en liten 3 veckors idag på 3,7.. dom e ju så smååå!! Men.. jag har inte förstått än ändå, de kommer nog på månda morron ;) Tack för alla tankar vännen!! Jag kommer uppdatera under måndagen på bloggen så de är bara hänga med där om du kan, haha! :D

Och jag håller alla mina tummar och tår för er! Och för att din medicin snart ger några resultat!!

Fixar in dig på min sida också, nemas problemas!

Massa kramar!! Hjärta
  • needtobreathe

Sugar;

Följ mig på min blogg om du har lust, där kommer de mesta ske framöver! Om du inte gör det så skickar jag iväg ett mail till dig när han e här såklart! :)

KRAM till er allihop! Ni är fantastiska! Vill inte yttra ordet som börjar på T... me fyra bokstäver ;) De betyder otur.. men puss på er!! {#emotions_dlg.flower} 

• needtobreathe
    Muffe skrev 2011-04-07 07:56:19 följande:
    Sofy, jag kollar också din blogg om det är ok!! Ska tänka på dig på måndag!
    Men självklart!! :) Och om jag sätter lösen framöver så meddelar jag er som vill ha det på mail här!

Kommer ju ha datan med på månda o mobilen också så blir nog en heel del uppdateringar på bloggen haha ;) Live-update!

{#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    gemigsinnesro skrev 2011-04-06 22:19:30 följande:
    Sofy: Lycka till på måndag Skrattande
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-04-07 08:13:27 följande:
    Ohh vad skönt att det finns en till som aldrig säger T... när någon önskar lycka till! Folk tycker jag är knäpp!! Oooohh jag har hittat en knäppis till!!  :D  *dansar och jublar!*
    Hahahahahaha!!! ;) Mamma brukade alltid sparka mig i rumpan innan tävlingar o så när ja va yngre o säga "Break a leg!" de är mycke bättre, pappa sa alltid "lycka till" typ men de går inte svara på..

Men nä de på T... de vågar ja icke besvara.. sitter nån spärr i skallen haha! Kan bli lite jobbigt när man bara säger "Mmm" eller liknande, då tycker la folk man är otacksam ;)
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-04-07 07:40:28 följande:
    Godmorgon tjejer!

Åh nu sitter jag här med mensvärk och en känsla sedan flera dagar tillbaka att jag bara vill gå på toa hela tiden, har läst att det kan vara tecken på att ngt är på gång men så kan ju inte fallet vara för mig eftersom bebis ligger fel, eller???!!

Telge, du kanske kan starta en ny egen tråd när ni pratar om olika symtom etc så att du får ventilera lite bättre där?
    Här försvinner ju snart alla....
    Haha då borde min unge va ute för länge sen.. så känner ja varje dag! :D Skittråkigt o säga de kanske.. men så äre ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma