• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-11-11 10:27:51 följande:
    Haha, vi har konstaterat att vi har köpt heeelt rätt vagn för oss! Dvs en terränggående. haha. Ok, lite klumpig i affärer MEN vi är aldrig i affärer typ så en terränggående vagn är skitbra. haha. kommer över både stock och sten!
    vad har ni för vagn då?
    Längtan efter liten är stor
  • 3 barns mamma84

Godmorgon.
    Idag är det städning i högsta klass haha ja hmm hur jag kommer att klara detta vet jag inte men det löser sig alltid för oss kvinnor på något konstigt sätt hahaha
    Just nu sitter jag på sängen har inte änns fått på mig kläder sega jag och ej morgon pigg just nu hmm men det kommer bara lugn haha
    Näh nu säger pojken min att det är dags att äta frukost så vi höres senare

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-11 11:03:57 följande:
    Godmorgon.
    Idag är det städning i högsta klass haha ja hmm hur jag kommer att klara detta vet jag inte men det löser sig alltid för oss kvinnor på något konstigt sätt hahaha
    Just nu sitter jag på sängen har inte änns fått på mig kläder sega jag och ej morgon pigg just nu hmm men det kommer bara lugn haha
    Näh nu säger pojken min att det är dags att äta frukost så vi höres senare
    God morgon på dig med, så nu har du äntligen joinat klubben att vara morgontrött?? =)
    Iof så va ja uppe 8 för att äldsta sonen ska på dagis, så fixa 2 barn me mage va ju ingen hitt, men de gick väl =)

Nu är man hungrig och har samma bekymmer som alltid, vad ska man laga för lunch.. hm, hm..........

Undra när man ska packa bb väskan? Ska inhandla nån body oxå till pojken så han får "sin egen" bb-klädsel, som alla mina fått, sedan blir de säkert nå nytt från nån men annars kör vi nog på samma kit typ.. man får väl se de praktiska me 3 pojkar =)

Snaaaart byter ja vecka.. åh.. nu känns de som tiden går långsamt, men ändå tycker jag de rusar på fort.. konstigt dilemma de där
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • Mabaja
    Längtan efter liten skrev 2010-11-11 10:46:11 följande:
    vad har ni för vagn då?
    Vi har en emmaljunga, en duo edge med sportchassi. Tog sport för att det skulle vara en bättre stötdämpning när jag tvingar ut wilda på äventyr, dvs i skogen. :) Funkar skitbra i skogen och som nu i snön, provade igår i all slask Eskilstuna hade att erbjuda.
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Längtan efter liten

Mabaja. Jag är inne på en emmaljunga city cross. Vd tror du om den?

Längtan efter liten är stor
  • Mabaja
    Längtan efter liten skrev 2010-11-11 12:24:45 följande:
    Mabaja. Jag är inne på en emmaljunga city cross. Vd tror du om den?
    Jag tror att den är jättebra.. Har för mig att den är något smidigare än edgen. Annars är de ju väldigt lika Emmaljungas vagnar! =)

Jag är iaf supernöjd med min edge, en riktig crosscountry (om man ska jämföra i biltermer). :)
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • färnik
    MCT79 skrev 2010-11-11 12:44:32 följande:
    Ett tyst och tomt inlägg frpn MCT79? Vad ska det betyda? Varje gång jag ser att du gjort ett inlägg här, så hoppas jag på att du tänker komma tillbaks till oss snart!
  • Muffe80

måste rådfråga er om det är läge att ringa bm angående min huvudvärk eller inte?

nu har jag nog haft värk i ca 1.5-2 veckor till och från och nu är det jättejobbigt just idag. Försöker att dricka och äta men det hjälper inte.

Vill inte ta för mycket alvedon heller (de hjälper iofs...)

ska jag ringa eller bara vänta ut det?

• Lallan

Anstränger mig med å göra ett inlägg. Är så trött så jag bara sover och sover just nu, tyvärr är det svårt att sova ordentligt också men soffan dagtid funkar bättre än sängen nattetid av någon anledning. Jag har aldrig hunnit ledsna på att vara gravid tidigare men nu känns det faktiskt som att det vore helt okej. Är i v 35 nu så omöjligt är det ju inte heller.

Apropå vagn så är jag ett stort Emmaljungafan. Hade en smart till första sonen, en classic med edgechassi till andra och nu har vi en twin city cross ståendes i vardagsrummet För oss har Emmaljungas rejäla vagnar vait helt rätt och dom har aldrig strulat ngt.

Muffe: Vilken vecka är du i nu? Vet att det är väldigt vanligt vid vissa veckor med huvudvärk. Jag hade det runt v 15 nånting i ett par veckor.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma