Plus igen efter mf/ma
Devin 1 månad igåår! :)

Devin 1 månad igåår! :)

Hmm igår började ja blöda näsblod helt plötsligt, aldrig gjort innan, sen fick ja molvärk i magen o idag vaknade ja me metallsmak i munnen.. haha.. får se om mensen dyker upp denna månad eller icke.. metallsmaken kände ja 1v innan ja testade + me Devin.. men jaja den som lever får se! :)
Själv fick jag min mens när jag slutade amma helt efter 1 år och 7 månader. Hoppas den håller sig borta lika länge igen. 
Graaattis Pancakes!!! :D
Jag ska ha mens om 4 dgr.. får se om den dyker upp! Kanske köper ett test imorn bara för att.. men är lite väl tidigt o testa då kanske ;) Men ja vi får se.. vi har sagt att de blir när de blir, kanske nu, annars senare :) Försöker ju inte aktivt.. men händer de så..
Mamma kom hem från Los angeles idag, fick en himla massa kläder till Devin därifrån, hur balla som helst!! :D Och så fick ja kläder från Victorias secret, såååå jäkla snygga!! :D Vi pratade även mer om boende, vi måste flytta NU typ, avskyr de här stället o de är fan bara psykon som bor här, häromdan va de ju en brand i ett hus rakt över gatan, mordbrand - o snubben som tänt på sin egna lya stod på taket me ett samurajsvärd...... suck! Blir inte ens förvånad längre men här ska Devin INTE växa upp! Så nu har dom sagt att vi ska leta o gå på visningar o sen går dom in o står på lånen, så nu jävlar!
Ska iväg till apoteket i stan nu o köpa lactulos till devin, kanske köper me mig ett tvåpack me tester också, hahaha ;) Känns ganska onödigt men jaja! :D