Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-04-13 11:09:50 följande:
    Men ååååh vilken liten fin kille Sofy! Ganska lik sig från 3D-ulet måste jag säga...
    Han är JÄTTElik den bilden ja la upp här innan.. han låg i den positionen igår me den minen o de va sjukt.. riktigt häftigt!

Jaa herregud de här är helt otroligt.. o du va bra på o gissa måste ja säga ;) Inte långt ifrån!!
  • needtobreathe
    SoMa72 skrev 2011-04-13 11:17:26 följande:
    Grattis Sofy, vilken jättefin liten kille ni har fått! Hjärta
    Taaack så jättemycket!! Skrattande
  • needtobreathe
    Mabaja;

Haha vi är ju kvar på BB! ;) Ska uppdatera så fort vi är hemma, C snor datan o kollar film hela tiden ;) Vi är skapligt uttråkade kan ja säga.... dom håller oss kvar pga min blödningsrisk o sen ska dom kolla ett till gulsotsprov kl 3, sen får vi nog åka hem! Så isåfall IKVÄLL! :D

2barns;

Han vägde 3250 g o va 48 cm lång! ;) Helt perfekt!
  • needtobreathe

Vääääärldens sötaste grabb trorja minsann! ;)

• needtobreathe
    Sugar och Safiree;

USCH för blödningar!! Hoppas ni slipper de nu framöver, även om de är relativt vanligt med känslig tapp osv, men blod + graviditet hör liksom inte ihop! Förstår er verkligen.

Och GRATTIS allihop till nya veckor!! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe

Magen såhär efter förlossningen! :)

• needtobreathe

Ååååååh vad härligt Sugar!!! Fan va glad jag blir! Hjärta GRATTIS!!!

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-04-18 15:35:33 följande:
    Åh tack Sofy! Jag är så glad så ni anar inte.

Men HERREGUD vilken fantastiskt söt liten son ni har! Så söt så man vill röva bort honom! Hur lyckas man få ett så perfekt barn????? Hjärta Jag blir så bebissjuk!!!!!!
    Jag förstår det! Men fy så gött att äntligen bli av med honom, o samtidigt få RÄTT! Hah, vilken jäkla pungspark för honom ;) Synd bara att de va tvunget o gå så långt..

Haha men gulle! TACK! Och jadu.. bra fråga.. jag tittar på honom hela tiden o undrar samma sak.. hur f*n lyckades vi me de här?! Kan inte förstå att han är min.. o kan verkligen inte förstå att han e sååå fin så fin! Hjärta
  • needtobreathe

Sötfilur; haha nej de gör faktist ingenting konstigt nog ;) han e värd aaallt slit!! :D

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma