Plus igen efter mf/ma
Ska kolla upp när jag kan. Men nästa vecka är ju inte omöjligt kanske? Vet inte om jag har nån kurs som börjar nästa vecka! :)
Mabaja!
Du, du kan ju SKICKA det till mig
Jag kan föra över pengar till dig för frimärken...eller så bjuder jag på fikat sedan ![]()
Godnatt imön kommer jag igen haha och stör er flickor
ska bara ringa läkaren Elias skulle ha tid imon kl 10 men jag kan inte gå har så ont så jag måste ringa imon när jag lämnar Amadeus på dagmamman gråter och går rättare sagt !!
Har så ONT vet inte vad jag ska göra 
Åh, det är sån action i tråden. Har inte hunnit läsa ikapp riktigt.
Odd, förstod jag dig rätt att både svärmor och din egen mamma ska vara med på förlossningen??? Skönt att du fått ett tidigare datum! Snart är du där vännen!
Det där med onda bröst verkar jobbigt. Tar till mig av alla bra tips ni kommer med här!
Mallanis, min bebis är stilla jättelånga perioder ibland och blir lite ängslig hela tiden. Har inte kännt nåt alls idag än så länge. Igår var det stilla nästan hela dagen men sen blev det action på kvällen när jag traskade omkring på Bauhaus och sen på gymmet la han/hon sig på tvären och verkade protestera lite mot mitt tränande. Eller så är det välbefinnande...ingen aning. Men jag tror precis som andra säger att den har så gott om plats än så länge så den kanske är längre in i perioder och då känner man inget. Sen sover de typ 15 timmar eller nåt tror jag.
Nu ska jag iväg till BM...syns i eftermiddag/kväll!
*kramisar*
Hemma igen från SISTA BM besöket
v36+2
vikt: 94 kg
bt: 125/75
hb: 123
glukos: 3.8
sf: 37cm
bebis: rörlig
hjärtat: 140
Så med andra ord perfekta värden. Ja förutom mitt låga blodsocker...när BM såg det sa hon "du ska nog gå äta lunch nu"
Hon kände och klämde på magen och höll med om att det nästa vecka nog inte kommer vara en pyttebebis som föds, och det känns bra att inte vräka en mini. Mitt hb hade gått upp igen precis som jag misstänkte. Jag kom ju på varför det sjönk...åt ju gaviscon som godis nästan. Men det har jag slutat med och äter nu enbart till natten och se där, mitt järnvärde blev bra
Så, 6 dagar kvar då *woohoo* ![]()
Förresten...en annan rolig sak med mitt BM besök. BM berättade att när man går in i datorn och tittar på min journal, då står det "TV-Mamma" som en notice till förlossningen....så jag hamnar i rätt rum (de har ju riggat speciella rum med kameror och så) Hahahaha....TV-MAMMA ![]()