• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Cat79 skrev 2011-02-01 11:19:43 följande:

Bjuder på en bild på Lovis 1 månad idag! (visste inte om jag skulle lägga den här eller i andra tråden m blev här)
    Piluttan då! Shit...har det gått en månad redan...helt otroligt!!! ♥
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

inspirerad av Cat

♥ Vidar ♥ (11 dagar gammal)

• Odetta

WOOOOHOOOOOO FÖR SUGARS LILLA RÄKA

*bamsekram*

• Odetta
    mallanis skrev 2011-02-02 22:49:43 följande:
    Odd fin fina pojkar =) Sött namn Vidar...va ni är påhittiga allihop!! Jag har namnstiljte... Odd visst pratade du och jag om "bilbältesgrej"  typ tummyshild. Vad skulle du ha för din och vilket skick var den i?

Sötfilur- Föräldrautbildning har du anmält dig hos BM eller var får man tag i sådana? Jag ska ju till Bm v 25 ska fråga då tänkte jag ....

Hänger också på "dagensfråga" Jag reser ju mycket i jobbet (utan mannen så klart) + planerad sthms resa en månad innan bf (utan man)  + planerad (men inte spikad) sverigetur ca 200 mil (TOR) ca 1 och en halv månad innan BF (med man) ,
    Japp, det gjorde vi Jag tänkte en hundring plus porto för den...funkar det? Den är i bra skick, men inte sprillans ny ju. Kan inte du inboxa mig så det inte förvinner bland alla inlägg om du fortfarande är intresserad?

Nu ska jag se att jag kommer iväg...ska till stan och fixa och senare ta en fika med Mabaja

*kramisar*
  • Odetta
    acure skrev 2011-02-03 11:30:12 följande:
    Odd, eller någon annan som fött barn på Förlossningen i Västerås, finns det kylskåp/micro där pappan kan lägga in sin mat eftersom han inte får någon mat på förlossningen? Jag tänkte det kan ju faktiskt ta både 1-2 dygn innan bebisen är ute och då kommer pappa vara riktigt hungrig på annat än bara energybars eller annat som klarar sig i rumstemperatur. På BB får han ju mat sen om vi betalar för det, jag tänker mest på tiden innan bebisen kommit. :) Måste börja planera inköpslistan till BB-väskan. :)
    Japp, det finns både kyl, frys och micro på förlossningen

och när du sedan äter deras mat undvik "köttfärslimpan".... den är Kräks . pyttipannan däremot är god
  • Odetta
    Evve81 skrev 2011-02-03 19:08:35 följande:
    Skriver en snabb fråga här. Någon som haft problem med halsbränna???? Jag har en hemsk halsbränna och är i v 15 liksom 35 veckor till att ha det. Vad kan man göra åt det????

En positiv sak är att jag har käns bebis idag igen tror jag. Man kan ju som inte vara helt säker men jag tror det....
    Du kan äta gaviscon  som finns receptfritt på apoteket. det är rätt gott också...tänk bara på att gaviscon och andra saker mot halsbränna kan påverka ditt järnupptag (till det sämre) så ha rätt lång paus mellan mat och gaviscon
  • Odetta

2 barnsmamma;

Han är ju bara för go!!! Vilket leende....han kommer få alla tjejjer att bara smäääälta!!!!

*kram*

• Odetta

Åh HAPPI!!!!

Vad skönt att höra ifrån dig, har tänkt på dig vännen! Du verkar ha läget under kontroll och vet du vännen, det visste jag att du skulle ha

***bamsekramisar***

• Odetta

Vill ni se en tjockisbebis?

Vidar idag 19 dagar gammal. I morgon ska vi till BVC igen och det ska bli spännande att se vad han väger nu (för en vecka sedan vägde han ju 4900 gram redan)

*kram på er*

(ps: jag har lagt ut en ny magbild också )

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma