• Odetta

Plus igen efter mf/ma

fröken SJ skrev 2011-01-22 21:27:57 följande:
    Hej och hå härinne!

Onsdag den 19/1 (på beräknat datum) föddes vår aldeles underbara guldklimp AlmaHjärta.
    Med blygsamma 4095 g och 52 cm.

Förlossningen gick snabbt och bra överlag, det var fullt på alla förlossninssalar så vi hammnade i ett bb rum och blev förlöst där.Han ej få någon smärtlindring för det gick så fort,men jag sprack ganska präktigt och blev sydd på operation sen. Men säger bara WOW så häftigt det va att föda barn,fy fasiken va jag struttar omkring här hemma och tycker att jag är as duktig...hihi Att även jag har klarat detta! Underbart!

Nu bara njuter vi Solig
    Wooohooooo!!! GRATTIS TILL ALMA OCH EN HÄFTIG UPPLEVELSE!!! Strutta på du vännen, du ÄR duktig!!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Någon som vill ta en fika i Västerås på torsdag?

• Odetta
    färnik skrev 2011-01-24 13:32:31 följande:
    Västerås av alla ställen, kan du inte komma till falköping och ta en fika istället?! Drömmer
    haha....vart ligger det?
  • Odetta
    färnik skrev 2011-01-24 13:42:17 följande:
    Bara typ 27 mil från västerås. Typ mellan Vänern och Vättern, ganska långt ner. Skrattande
    Attans då...annars hade vi kunnat ta där också ju, men det är nog lite väl långt att åka för en fika
  • Odetta
    Muffe skrev 2011-01-24 08:18:55 följande:
    Dagens fråga...

Vaknade inatt av ont i magen, låångt ner till höger i magen. somnade om men hade även ont när jag vaknade. Som om man inte riktigt vågade sträcka på sig ungefär. kom knappt in i duschen för det gjorde så ont.

Vad kan det vara? Bör man ringa bm och kolla vad de tror?
    Tränade i går kväll på första gången på länge om det kan ha med det att göra???
    Låter som ligamenten, helt ok och absolut inget att oroa sig över. Vila lite när du känner så och massera lite försiktigt så ska det kännas bättre

*kram*
  • Odetta
    PåvägMotSyskon skrev 2011-01-25 14:58:02 följande:
    idag blir min prins 3veckorHjärta

odd - vilken kanal o datum o tid skulle du va  me på tv?? nyfiken på å kolla på programmet.
    Har inget datum ännu, men det ska väl börja sändas i mars nån gång....på tv4

Grattis till 3 veckor

*kram*
  • Odetta

Dagens bebisbild

Älskade (fortfarande namnlösa) bebis 4 dagar gammal Hjärta

• Odetta
    Bjornis skrev 2011-01-25 15:44:06 följande:
    Odd: Massa hår! Sötnos.
    Sixtens lilla fjun på huvudet har iaf antagit en lite mörkare nyans så nu kan man iaf se att det växer nåt på huvudet. Hehe.
    Ja, INGEN av mina barn har haft såhär mycket hår....han har till och med toffsar på öronen...TOFFSAR!!!
  • Odetta

Ny magbild i magbildstråden

SOFY!!

vilken sööötis! SÅ fin liten grabb

• Odetta
    mallanis skrev 2011-01-25 20:47:37 följande:
    Sofy- Vilken fining jag tycker också han är lik mamma (har ju iof inte sett pappan ;) ) och lika envis och aktiv men det visste vi ju sen tidigare ;)

Odd- Åh det var verkligen en söt bild på er lille store kille - Jättesöt och ÅÅÅÅÅ så mycket hår!  (har du haft halsbränna under grav? Tror inte du nämnt det va? )
    Haha...halsbränna som en tok...knaprade Gaviscon som om det var godis! Men vet du...jag har haft halsbränna med dem andra med och likförbaskat kom de ut skalliga
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma