Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-06-21 20:16:48 följande:
    Varför är Pampers äckliga?
    JAG tycker det för jag hatar nätet inuti dom, vidrigt när dom bajsar, usch o fy.

Och du har väl jobbat på förlossningen, då borde du veta svaret på din fråga om onda sd i v 22. Nej, det är inte normalt.
  • needtobreathe

Nemen Sugar, nu har jag missat ngt, vad har hänt me sambon?

Grattis till 3e trimestern!!

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-06-28 13:07:11 följande:
    Han fick någon mystisk magsjuka för 2-3 veckor sedan.
    Kan inte äta, kan inte behålla någon mat och rasar i vikt. Läkarna hittar inget, vi har varit på akuten flera gånger och vårdcentraler och ingen hittar något alls, han är inte uttorkad, har ingen sänka, kanonbra värden och ser kärnfrisk ut på alla prover. Men han spyr eller har diarré 20-30 ggr per dygn. Till och med vatten kräks han av nu. Det har gått så långt att han har fått muskelspasmer och knappt kan gå upprätt. Och så har han feber på nätterna och krypningar i skinnet.
    Han har tappat många kg och väger nu typ 56 kg till sina 180 cm.
    Väldigt oroande och hemskt att se honom såhär.
    Har dom gjort avföringsprov? Salmonella?
  • needtobreathe
    Prommis;

Hahaha.. Devin låg "ruckbar" 3 ggr, varje gång flyttade han på sig.. hur de nu gick till ;) Tillslut låg han ändå me huvudet vid revbenen.. men han e ju som han e också ;D

Hoppas din lilla bebis stannar så nu!
  • needtobreathe
    Labolinas skrev 2011-06-28 13:27:22 följande:
    Hej tjejer! Vet att det är OT från er tråd, men hade nyligen ett ma i v 10. Haft en mens emellan, nu är mens nr 2 sen, men inte fått + ännu med cb digital...Nu undrar jag bara hur lång tid det tog för er att bli gravida igen efter ma:t? & om era kroppar "krånglade" mycket efteråt? Tacksam för svar!
    Aldrig haft MA iofs.. men MF Februari -10, en mens emellan, MF april -10, ens mens emellan, MF juni -10 o sen blev ja gravid i juli -10 o de blev min son Devin! Fick kortare cykel på 26 dgr efter sista MF!
  • needtobreathe
    Mabaja;

Vill du sees ngn dag? :)
  • needtobreathe
    Devin 11 veckor! Tyst Idag! För 31 min sen! ;)

• needtobreathe
    Sugar;

Men då.. tänkte om de spridit sig, dvs sepsis.. men inte de :( Fy va jobbigt! Hur mycke dropp fick han nu då? :/ Hoppas allt blir bra snart!

Kramar! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-06-28 16:24:46 följande:
    Sofy: Jag träffas gärna! Nästa vecka är full då jag jobbar 8-16 mån-fre. Så antingen i slutet av denna veckan eller om två veckor! :)
    Hmmm imorn kan jag nog om du skulle kunna då, tors är de läkarbesök o grejer hela dan! Annars kanske fre?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma