-
Jo de kan ja väl, om hon e villig o skriva ut igen.. egentligen ska ja ju börja redan vid ÄL.. men men :) Som sagt, den som lever får se!telgebo skrev 2011-06-07 14:59:15 följande:Men kan du inte få progesteron om du nu är gravid nu då? -
Hahaha, vet inte va ja ska säga längre.. ;) Ingenting dom säger därnere stämmer me de dom säger häruppe..färnik skrev 2011-06-07 15:24:25 följande:Det är olika vad de rekomenderar. Jag fick börja med proggisar först efter att man sett ett levande foster i v 6...
Här säger min läkare från ÄL för bäst chans till lyckad grav, det skadar ju inte så varför inte.. typ så.. -
Hahaha, nä de äre inte.. men sjukt krångligt o hitta där!! :p Känner inge nån som tycker de e lätt me bil :)telgebo skrev 2011-06-07 16:06:49 följande:och nu ringde han och har åkt fel....herrejisses, Telge är INTE stort. -
Haha ja men de e ju konstiga avfarter också ;) Åker man av den ena kan man ju fortsätta ut på nästa motorväg o samtidigt svänga av mot centrum, sen är centrum inte lättast o hitta i heller ;D Enkelriktat, små gator o nä fyfan! :ptelgebo skrev 2011-06-07 16:18:04 följande:Ha ha, jag hittar i Telge som i min egen baficka och så frågar han mig vad står det på skylten där jag ska svänga av? Ähh, ja du vad fan står det, jag bara åker då jag hittar men tror det står Göteborg E20 eller nåt sånt. Ha ha, han måste tro att jag skämtar men men han är på väg nu iaf men kommer säkert ringa igen och åkt fel. -
Hahahahaha ;) Ja har ingen kamera ju! Min iphone är ju på lagning o ja har en telefon nu från typ 300-talet, ingen kamera, ingenting ;D Värdelöst! Ska se om ja kan rota fram digitalkameran kanske, vet inte vart ja lagt den bara :/Odetta skrev 2011-06-07 17:35:46 följande:sofyyyyyy: jag vill se en biiiiiiiiild
-
Den där saaatans molvärken irriterar mig ngt enormt! Äre mensen kan den väl fan komma, minns att ja tyckte exakt samma när ja plussade me Devin.. mensvärken som va där o bara störde, haha ;) Och så är ja täppt i näsan igen, har inte varit sen Devin föddes, suck.. dock heela graviditeten me honom.
-
Hej tjejer.
Har knappt vart inne denna vecka, nån snabbis bara. Tack Kjaam för testerna, dom kom fram! :D
Har testat o får bara svaga streck.. ingen mens än.. så jag vet inte.. vi får avvakta o se helt enkelt, testar igen på månda om inget hänt innan dess.
Kram, hoppas ni har en bra helg! -
Kan ja väl, men onödigt o lägga pengar på de nu, de visar sig ju sen om inte annat. :)telgebo skrev 2011-06-11 11:55:45 följande:Du kan inte ta ett CB digital då med vecko indikator? -
Som sagt, den som lever får se vad som händer, det som sker - det sker.. och så får de va den här gången, oavsett om jag är preggo eller ej. :)telgebo skrev 2011-06-11 12:00:39 följande:var mer ett tips om du nu vill få svar på om du är gravid eller inte för att få progesteron snabbt om du nu är gravid om du nu ska behålla.
Jag har en fråga: Kan huvudvärk bero på lågt blodtryck? Jag har ju bara 90/60 och har idag så ont i skallen.
Ja, eller vätskebrist, de är ju ganska varmt.. jag hade lågt graviditeten igenom men hade bara huvudvärk när jag hade näringsbrist. -
Haha Sugar, jag tackade väl dig i mail? Eller har jag bara fått för mig det? :/
Ingen mens än.. får se om ja ska köpa test idag eller om ja ska vänta o se :)