• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • mallanis

Grattis Röntgen!!!!! Bra kämpat längtar efter att få se bilder! Ta hand om er nu! Kram

Tredje gången gillt!?
  • toksnippa

Grattis röntgensyrran!! Ja det är nog bra att man glömmer fort allt det "hemska" - jag kan knappt minnas exakt hur jobbigt jag tyckte det var på förlossningen - och det är knappa tre veckor sedan! Mys massor med tösen nu!

underbargava.blogg.se - Mileon 3/12-10
  • Smålands jänta i storstaden

Åhhh GRATTIS TILL DIN TÖS RÖNTGEN! härligt att du orkar skriva så mycket om din förlossning (även skrämma mig lite ) då vet vi vad vi har att vänta oss! Nu kommer man istället för att vänta på att höra något från dig, vänta på en bild på lilla Ines! Stora kramen till stolta mamman!

(yes! Jag gissade ganska så bra!!)

• gemigsinnesro

Grattis till dottern röntgensyrran!!  Härligt att ha henne hos dig förstår jag. Passa på att njut av henne allt du kan Skrattande

rontgensyrran skrev 2010-12-27 18:40:14 följande:
    Hahahaa...håller med! Fast tvärtom hade gärna väntat till efter nyår. Men nu är jag glad att allt är över och min lilla plutt är ute :D

• MCT79

Åhhvad roligt röntgensyrran!! Grattis!! Du "låter" trött, låt dina föräldrar pyssla om dig nu! När åker du hemåt? Kram!!

• rontgensyrran

Tack för alla gratulationer! Hon är verkligen bedårande!!! Ligger just nu och sussar på mitt bröst efter aminingomgång. Just nu är det mycket bajs, ammande, sovande och framför allt mys! För att vara ännu mer glad och positiv så kan jag berätta att jag fick inga bristningar alls på magen och har redan gått ner 6,6 kg, visserligen av sanmmanlagda 17,2 kg hahahahahaaaaa...

Har vi hört något från Bjornis sedan slemmis gått???

Jag lovar att när jag mår bättre lägga in något bild på min mörka skönhet, som nästan nu är brunögd som sin far.

• 3 barns mamma84
    Röntgen:
    Yess stort grattis gumman !!
    Välkommen till värden goa Ines som ville bli en jul flicka i FL haha underbart.
    Och inte illa att ha ganska rätt med vikten bara 20g fel hahaha COOLT !!
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • maria204
    röntgensyrran: Grattis till Ines!!! Vilken julklapp!
  • Mabaja
    rontgensyrran skrev 2010-12-27 19:14:02 följande:
    Tack för alla gratulationer! Hon är verkligen bedårande!!! Ligger just nu och sussar på mitt bröst efter aminingomgång. Just nu är det mycket bajs, ammande, sovande och framför allt mys! För att vara ännu mer glad och positiv så kan jag berätta att jag fick inga bristningar alls på magen och har redan gått ner 6,6 kg, visserligen av sanmmanlagda 17,2 kg hahahahahaaaaa...

Har vi hört något från Bjornis sedan slemmis gått???

Jag lovar att när jag mår bättre lägga in något bild på min mörka skönhet, som nästan nu är brunögd som sin far.
    inte för att göra dig "ledsen", men du kan få bristningar under tiden du ammar! Jag har fått på ryggen och låren.... och stoooort grattis! och lycka till!
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma