• Kimban

Mallorca

Har bokat en resa till Mallorca i mitten av maj, har läst en del här men har lite frågor.
    många skriver att blöjor är dyrt? vad kostar dom? samma med barn mat, nestle borde ju finnas där, men va är det för priser?
     Min lilla kille är inte så kräsen med mat han äter allt, så ja är inte så orolig att han inte skulle gilla det och i så fall får man väl laga mat till honom.

Många skriver att man överhuvudtaget är dyrt, men det är ju så svårt att veta vad folk jämför med. Är det som sverige?
    vet ju att det brukar var dyrt på små affärerna som ligger vid hotellen, vet någon var det finns någon större mataffär i närheten av sunwing i cala bona?
    Shit va mycket konstiga frågor, men ja gillar att ha koll {#lang_emotions_sealed}

• Svar på tråden Mallorca
  • dorsia

Mamma cia:
    Åkte ni oxå med ving?

• dorsia

Låter ju inte så skoj att ni är missnöjda med ving, vi ska oxå åka med dom... Men men det blir nog bra får vi hoppas!

• Kimban
    Mamma Cia skrev 2010-05-26 12:39:29 följande:
    Vart bodde ni i alcudia sen ?? Reklamera resan nu 0770-456664 begin_of_the_skype_highlighting              0770-456664      end_of_the_skype_highlighting !! Det ska vi göra !
    Bodde på Viva Tropic.

Hur va eran resa då?
  • Mamma060812
    Mamma Cia skrev 2010-05-17 08:19:15 följande:
    I fredags kom vi hem från Viva Bahia i Alcudia. Men vi är rätt missnöjda, det vi bokat fick vi inte Hotellrummet/Hotellet skulle jag då inte klassa som ett 5 stjärnigt hotell !! Omgivningarna var fina, med med denna erfarenhet så hade jag valt ett hotell närmre Alcudia.
    Klipper in mitt inlägg från efter resan ....
  • gossansmamma
    dorsia skrev 2010-05-26 13:34:11 följande:
    Låter ju inte så skoj att ni är missnöjda med ving, vi ska oxå åka med dom... Men men det blir nog bra får vi hoppas!
    Jag har åkt flera gånger med Ving och har aldrig råkat ut för något besvär !! Har alltid varit nöjd ! Skall åka till mallorca nu i juli med Ving.. och tror att vi kommer bli nöjda !!
    Synd att ni har haft sån otur med dom!!
  • Yoyo123

Vi ska åka till alcudia med fritidsresor den 4 juni, längtar...

• imsa

hotellet ligger om jag minns rätt ca 20 min gång promenad från alcudia (hamnen), sen finns det en busshållsplats precis utanför hotellet så man kan ta bussen direkt till alcudia.

lilla my2 skrev 2010-05-25 19:24:37 följande:
    Hej! Vi åker 5 Juni och bor på Alcudia Pins! Hoppas det blir bra! Har varit två gånger tidigare i Alcudia och vet att hotellet ligger lååångt ifrån alcudia hamnen, men det blir bra ändå! Vi reser från Stockholm och har tre barn i åldern: 12 år, 5 år, 2 år! Hur var vädret ni som varit där? Lite orolig är man ju för att det ska regna...... :(
  • lilla my2
    imsa skrev 2010-05-29 22:17:39 följande:
    hotellet ligger om jag minns rätt ca 20 min gång promenad från alcudia (hamnen), sen finns det en busshållsplats precis utanför hotellet så man kan ta bussen direkt till alcudia.
    Tack Imsa!

Det blir jättebra! Jag är mest orolig nu för min yngsta son och dottern som har lyckats skapa sig en dunderförkylning och som har infektionsutlöst astma i botten!

Rädd för både flygresan och vistelsen nu! Att det ska bli akut allvarligt för dom!

Håll tummarna för oss att de hinner friskna till innan lördag då vi åker!

Kram!!!!
  • dorsia

lilla my2
    Hoppas de frisknar till. det där är jag oxå jätteorolig för, min son har oxå förkylningsastma, och de senaste gångerna har vi fått åka in till akuten och andas ventoline trots att vi medicinerat hemma.
    har ni oxå medicin hemma så ni kan ta med er?
    annars tror jag att de har bra svenska läkare där i alcudia!

ha en trevlig resa!

Svar på tråden Mallorca