lilla my2 skrev 2010-06-12 20:32:11 följande:
Nu är vi hemkomna från Mallorca! Det har varit underbart och fint väder varje dag! Barnen har klarat sig galant utan sjukdomar, har inte ens använt nässpray på dom ( inte ens på flyget)
Alcudia Pins var underbart! Fanns allt för alla åldrar!! Dock fanns inte välling och vår tog slut efter fyra dagar så vi blev utan!
Vi var i spaninen/mallorca/alcudia för 6 år sen innan den här gången, och jag kan säga att det har blivit ruskigt exploaterat!! Tråkigt!! Men som sagt så bodde vi på Alcudia pins och där var det fantastiskt! 6 Km in till hamnen, men eftersom allt fanns i närheten så kände vi ingen nöd att åka dit heller!
Det två sakerna jag kan klaga på var sängarna.............inga dux precis, och jag är glad över att vi fick rum bort ifrån poolområde då det var ett jäkla liv ( show) på kvällarna, till sena natten ( 01.00)!
Vi har haft det underbart!
Ni kunde fått lite välling av oss ;) vi hade massor kvar med oss hem... synd att vi inte visste vilka vi var.
Sängarna var SKIT rent ut sagt! Usch har aldrig sovit så dåligt på en semester. Men det spelade ingen roll, fint väder, lyckligt barn som fick bada varje dag och god mat så är det synd att klaga.
Hotellet hade allt som du sa. Vi bodde också en bit ifrån poolområdet. Jättebra.
Vi tog oss dock in till Alcudia och gamla stan 4 gånger.
Sen verkar min bror snurrat till det, finns inte en chans att det skulle ta 20 min att gå till alcudia hamnen från pins hotellet. Haha, eftersom bussen tog ca 20 min.
Vi hittade en bra restaurang i närheten av hotellet en bit bort förbi hästarna där det fanns en lekpark precis bredvid.