Inlägg från: monixxx |Visa alla inlägg
  • monixxx

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Anna 73a skrev 2010-04-30 09:26:32 följande:
    Hejsan..Måste bara får skrika ut lite här!!!Jag va på Sofhiahemmet igår och jag fick op tid den 15 Juni..Så himla lycklig!!!Ska gå ner 5 kilo innan men det spelar ingen roll hur jag gör det.
    oj, "bara" 5 kg, till mig sa de 10-12kg, men hur högt Bmi har du? Vad kul att det är så snart för dig!
  • monixxx
    Nala skrev 2010-05-04 09:42:24 följande:
    Halloj tjejerJag har lagt upp ett par nya kort, jag är trött och osminkad men det är iaf -41 kg :)Vikten kryper nedåt fruktansvärt sakta nu, det står i stort sett still och har gjort ett tag. Vet inte om det är en platå eller om jag måste göra något för att få fart på det igen.Kram på er!
    Men Hallå! Du behöver väl INTE gå ner mer!!!!  Du är ju jättefin!
    Kram = )
  • monixxx
    Nala skrev 2010-05-04 21:53:14 följande:
    Tack vad gullig du är :) Jag har fortfarande ett bmi på 29 så jag vill allt gå ner lite till :)Kram kram
    Det kan man verkligen inte se, verkar helt otroligt att du har 29 i BMI, du ser ju såå smal ut!
    Jag skulle bli överlycklig om jag blev lika fin som du någon gång, längtar dit!
    Motionerar du mycket?
  • monixxx
    Lännat skrev 2010-05-09 17:13:48 följande:
    Hejsan!!Nu äntligen är det min tur,åker till Sophiahemmet i morgon och på tisdag opas jag...Har gått ner 9kg så detta ska nog gå bra!!!
    Lycka till! Har du väntat länge på op tid? Hur högt BMI har du från början?
    Ska bli spännande att höra din berättelse efteråt, hoppas du vill dela med dig!
    Kram {#lang_emotions_smile}
  • monixxx
    Zodic skrev 2010-05-09 22:09:12 följande:
    Nej sophiahemmet, gud jag är lite nervös! vi kan ju höras efter vi gått under kniven :)
    Vad tyckte du om Sophiahemmet???? Mår du bra? Jag ska ju oxå dit när det nu blir!
    Kram {#lang_emotions_smile}
  • monixxx
    Lännat skrev 2010-05-10 10:14:49 följande:
    Nu åker jag mot sthlm sophiahemmet, i morgon blir det op!!Vi ses på andra sidan// Linda
    Får du övernattning fritt på Sophiahemmet dagen innan eller hur funkar det?
  • monixxx

Väntar och Väntar på kallelse från Värnamo, skulle komma i mitten på Maj, men ännu ingen i sikte!!! tänk så otålig man ÄR!!!

Man har ju tuggat i sig sin vikt under många år, men sedan när det väl gäller att få bort dem så tror man det ska gå på momangen, suck, vad dum man är....

• monixxx

Ringde Värnamo idag, blev såå besviken på dem. Jag skulle bli kallad i slutet på maj nu, men ev blir det slutet på juni, skulle fått op.tid mitten på juni, men nu blir det ev tidigast i augusti, fy vad tråkigt när man var inställd på detta!
    Vilken dålig ordning de har det därinne!!!! {#lang_emotions_demon}

• monixxx

Den 17 Juni blir det bedömningsmöte med läkare från Sophiahemmet!!! Såå skönt med ett datum!!! {#lang_emotions_dreamer}

• monixxx

Ni som opererat er på Sophiahemmet, hur länge skulle ni flyta innan op.?

Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)