Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Undrar varför inte Sophiahemmet hört av sig efter 6 veckor som de sa, nu har det snart gått 9 veckor????
Men jag mår ju bra så det kanske inget gör!

Undrar varför inte Sophiahemmet hört av sig efter 6 veckor som de sa, nu har det snart gått 9 veckor????
Men jag mår ju bra så det kanske inget gör!

En liten undran:
 Ska man äta Järntabletterna även om man inte har mensen pg a hormonspiral??? Glömde fråga Sophiahemmet om det, jag har dem hemma ifall!!!

Idag stannade vågen på -20 kg!!!!!!!! Opererade mig den 30 Juni i somras!
Så kul!!

Varit på världens mest onödigaste möte idag efter min op. som gjordes i slutet på juni. Min första kontakt med vården efter open.. Kört 17 mil som det blir tur och retur för att träffa en läkare i 3 minuter!!! Fick väga mig.
Typ, du ser ut att må bra, något du undrar över, syns om ett år!!! ,,och detta har jag jag åkt alla dessa mil för när det finns telefon! Helt otroligt..... Var i Värnamo. Opade mig på Sophiahemmet i Stockholm, men gick genom Värnamo.
Ja helt onödig resa, när det finns telefon!!!!

Opererades för ca 2,5 månad sedan, gått ner ca 20 kg, men nu har det stått stilla i 2 veckor, Panik......
Är det någon mer som råkat ut för detta?
Känns lite tröstlöst!