Inlägg från: monixxx |Visa alla inlägg
  • monixxx

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Fyy, vad nervös jag börjar bli!! I övermorgon, tisdag åker jag upp till Stockholm för inskrivning
    och på onsdag opereras jag!!! Glad
    Ska ta in på Hotell tisd. till onsd., blir en pirrig natt!
    Hoppas det kommer gå bra, de verkar ju trevliga på Sophiahemmet iallafall!
    Åker tåg upp men sedan hämtar mannen mig, blir troligen på fredag. Visst får man stanna 2 nätter?
    {#emotions_dlg.flower}

• monixxx
    frökenKAJO skrev 2010-06-27 20:57:47 följande:
    Jag var också skitnervös, allra värst när jag rullades ner till operationssalen. Magkänslan sa väl ungefär: "res dig upp och gå medan du kan KAJO", men som tur var gjorde jag inte det.

En vän till mig som opererades för en vecka sedan redogjorde för exakt samma oro. Vi båda klarade oss fint och hade en härlig vistelse på Sophiahemmet!

Jag är nästan lite avundsjuk på dig faktiskt. Och visst får du stanna två nätter.
    Åhh, det var skönt att höra! Ja jag hoppas det kommer gå bra. Vill oxå ha en härlig vistelse, hi hi...Glad
    Tack för ditt lugnande svar!!!Hjärta
  • monixxx
    lisalove skrev 2010-06-27 21:24:02 följande:
    Jag är också jätte nervös. Åker till sthlm redan i morgon, men träffar narkos läkaren tis och på ons, ja då gäller det:-S. Det kommer gå super för oss!
    Lycka till!! Javisst, det bara MÅSTE gå super!! Flört
    Kul att höra hur du upplevt open... sköt om dig! Hjärta
  • monixxx
    Annicka skrev 2010-06-27 22:14:00 följande:
    Lycka till med op onsdag! Vilket hotell ska du bo på?

Kram Annicka
    Jag ska bo på Crystal Plaza Hotell, ligger på Birger Jarls Gatan, tar taxi mellan det och Sophiahemmet! Är så vimsig så jag går väl vilse annars! Cool
  • monixxx

USCH, nu börjar jag bli nervös på RIKTIGT!!! I morgon kl 10 går tåget till Stockholm och på onsdag är det operation!!!Solig

• monixxx

AJJJ!!!!Gråter Jag har ont och känner mig uppblåst som en Ballong!!! Opererade mig i onsdags, allt har gått bra annars!
    Hur länge sitter detta i? Känns som en massa gaser i hela magen!......
    Annars en stor eloge till Sophiahemmet, ett kanonställe med toppen personal, särskilt "min"
    kirurg Peter Loogna! {#emotions_dlg.flower}

• monixxx
    lisalove skrev 2010-07-03 09:02:07 följande:
    Jag opererade mig också i ons och allt gick bra. Känner mig något svullen, men så fick jag också mens i går. Annars har jag mest hållsmärta på vänster sida. Antar att det är där de har grävt mest . Personalen på Ersta är till största del fantastisk. Kirurgen jag träffade var den torraste människa jag träffat, fick inte veta mkt vettigt alls. Sen när jag kom in på opdagen blev jag lite oförskämt bemött, men bara att gå vidare.

nu kämpar jag med frukost.-)
    Lite lite bättre här idag, har precis fått i mig 2dl osockrad aprikoskräm med en dutt mjölk, gick bra!!!
    Hoppas du mår fint! {#emotions_dlg.flower}
  • monixxx

Jag började med blandat mat och flyt den 18 Juni och opades den 30 Juni och har gått ner 6 kg, skönt att det händer lite iallafall! Glad

• monixxx
    Maddisen80 skrev 2010-07-04 18:04:49 följande:
    Grattis till din viktminskning
    Tack snälla du! Cool, men det är jobbigt att inte få äta nått gott, eller bara vanlig mat, suck....
  • monixxx
    Willesmamma skrev 2010-07-04 15:50:07 följande:
    Hejsan!
    Det låter ju bra att det känns bättre :) Jo jag ska opas på Sophiahemmet imorgon och min lillebror följer med mig tack och lov :)
    Nervigt värre för mig och han är supercool :)
    Mvh Maria
    Jag opererade mig där i onsdags, de är kanontrevliga och lugna så man blir lugn själv oxå!  Lycka till.{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)