• PetraD

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

erajka skrev 2011-01-24 19:43:21 följande:
    ja har skickat en inbjudan ;)
    vill du skicka en till mig också??
  • PetraD
    erajka skrev 2011-01-24 19:53:28 följande:
    ja har gjort det tror jag =) tidigare idag....
    kan inte se den... vart ska den komma (ej säker vart jag kanske ska leta mer)??
  • PetraD
    kurilill skrev 2011-01-24 21:03:28 följande:

Kolhydrater är hjärnans bränsle och när du inte äter tillräckligt av dom måste levern producera ketonkroppar. Det finns tre sorters ketonkroppar och en av dom är aceton och det är det som luktar så illa. Det är bara att prova sig fram med tuggummi, blir du jättesugen på mat och yr så har du brutit ketosen och det är bara att låta bli tuggummi i fortsättningen :) För mig är det tvärtom, med Cambridgekuren komme rjag snabbt in i ketos och stinker, men inte med Modifast..

för de som luktar illa ur munnen eller känner dålig smak; prova mintpastiller från cambridge
  • PetraD
    Philippa skrev 2011-01-21 08:21:04 följande:
    TJOHO

Den 14 nov började jag flyta och den 23 nov opades jag och idag väger jag för fösta gången på över 15 år tvåsiffrigt

Jag har gått ned 20 kg *stolt* och jag mår så jäkla bra!!! Jag ahr gått ned 25 kg sammanlagt sedan juli
    härligt
    stort grattis
  • PetraD
    mrs Vilja skrev 2011-01-21 13:27:28 följande:
    Herre guuuuud!
    Fick precis in en inbjudan på posten! Min bästa vän ska gifta sig i slutet på sommaren!!!!!!! Shit jag är så lycklig!!Hjärta

Förstår ni hur kul detta kommer att bli??? Jiiiiihoooo! 

(och jag kommer att vara smoking hot tills dessFlört)
    vad kul!!!!!!!!
  • PetraD
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-28 00:26:14 följande:
    Nu ligger jag inlagd på Ersta. Jag var visst kraftigt uttorkad. No shit... Imorgon ska en massa undersökningar göras.
    Hoppas allt kommer gå bra
    tänker på dig
  • PetraD
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-21 20:00:58 följande:
    Middagen har stannat kvar, men den kommer nog snart upp...

Finns ni alla på Facebook? Jag hänger mest där ju .

Anne Bokvist Moijé heter jag .
    Petra Deliu

kul att prata med er där också, men blir ju lite svårt att känna igen alla då man är van vid ett visst namn/alias här
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)