J L86 skrev 2011-01-19 09:27:19 följande:
Fan börja bli riktigt orolig och frustrerad. sedan flytet i början av okt tills nu har jag tappat nästan 30kg. 
,Men dom sista veckorna har jag pendlat på + - 1kg ca.... Jag går inte ner.... Vafan gör jag för fel??? Kommer man inte gå ner mera...??
 Jag tycker jag äter bra mat och inte något onyttigt alls.... men jag går inte ner.... =( ska jag kontakta läkare eller vad ska jag göra??
 jobbigt när alla andra som gjort opn rasar, men inte jag =(
Men du rasar väl? Är det 15 veckor sen du började flytet? Det betyder att du har gått ner 2 kilo i veckan! Det ÄR att rasa! Du måste låta din kropp hänga med också. Du började att flyta, din kropp fattade ingenting. Du gjorde en stor operation, din kropp blev säkert chockad. Du äter mycket mindre än innan, din kropp behöver tid! Ibland går man ner massor och ibland står man still, precis som under en vanlig viktnedgång. 
Vi är flera som har svarat på dina tidigare oroliga inlägg, jag förstår att du är orolig men jag tror att du måste släppa det, börja lev ditt liv. Det kommer att ta tid att gå ner all övervikt men din kropp måste få ta den tid den vill. Vet du med dig att du äter bra och gör som du ska finns ingen anledning till oro än så länge.
Om du går ner 2 kg/vecka i ett år skulle det betyda att du skulle gå ner 104 kg. Den takten kan inte kroppen hålla hela tiden :)