• Lattjo

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

mrs Vilja skrev 2011-01-21 20:26:01 följande:
    Får se om jag la till rätt Lotta Nilsson nu
    Rätt Lotta vart det :)
  • Lattjo
    mrs Vilja skrev 2011-01-21 20:33:29 följande:
    Idag har jag berättat för chefen och det gick skitbra. Hon var så förstående! Härligt. Nu vet jag inte bara hur jag ska göra med kollegorna.... det tål att tänkas på.
    Skönt att det gick bra med chefen, håller med om att berätta för kollegorna också. Jag kanske har haft tur men jag har inte stött på negativa människor... Kan ju kännas skönt ifall du tex skulle dumpa och måste gå undan.
  • Lattjo
    zookie skrev 2011-01-22 00:15:50 följande:
    nä fy , jag avbokar på måndag detta går inte...grattis till alla som lyckas men jag ger upp.
    Nämen vad nu då :( Vad är det som gör att du känner dig så orolig? Är det något speciellt? Kram!
  • Lattjo
    Päronsylt skrev 2011-01-22 01:52:57 följande:
    USCH, hörrni.. Gör aldrig misstaget att väga er på olika vågar..
    Idag hade jag gått upp fyra kilo. :p
    Tror nog att det var vågen som spökade men jag höll på att falla i gråt. ;)
    Det är skittrist faktiskt, samma sak om man har dåliga batterier i sin hemmavåg, då kan det verkligen gå upp och ner och man blir ju superdeppig!
  • Lattjo
    Angeliqan skrev 2011-01-21 22:22:50 följande:
    Har skickat en vänförfrågan till METAMORPHIS men hittade en massa Lotta så vet inte vilken Lotta som är rätt..
    Du kan söka på lottani så borde du  hitta mig :) eller lill_stumpan@hotmail.com ska väl också gå :)
  • Lattjo
    MinFamiljj skrev 2011-01-22 09:15:07 följande:
    God morgon..
    Idag är jag två siffrig... Good Bye 3 siffrigt....
    Vad härligt! Grattis!!
  • Lattjo
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-22 10:09:21 följande:
    Krya på dig Hjärta.

Jag kräktes innan jag skulle lägga mig för natten, och nu har jag kräkts upp frukosten. ORKAR INTE MER NU!!!
    Men du, du måste åka in, det är inte hållbart att du inte får behålla din mat!
  • Lattjo
    t h o w e skrev 2011-01-23 10:20:32 följande:
    Hej!

Hoppas det är okej att jag hoppar på här!

Jag var på Norrtälje i början utav januari och blev beviljad op.
    De trodde den skulle ske i april.

Jag är så lycklig!!
    Välkommen hit! Härligt att du snart ska få din op!
  • Lattjo
    zookie skrev 2011-01-23 18:57:05 följande:
    tack till trollbottom för att du fick mig på rätt spår igen ..
    Bra att du kom upp på banan igen! Du kommer klara det här!
  • Lattjo
    Hera78 skrev 2011-01-24 10:06:56 följande:
    Hur står ni som flyter ut med smaken i munnen?!?

Jag gick tidigare på Cambridge i 8 veckor och hade inte alls de problemen jag har nu. Det smakar ju jätteilla i munnen och det enda som hjälper är att borsta tänderna. Tog faktiskt ett tuggummi igår för att bli av med smaken annars skulle jag inte stå ut i en vecka till. Är det okej att tugga tuggummi säg en gång om dagen?

Vad 17 är det som smakar så illa?!? *urk*
    För min dietist var det inga problem att tugga tuggummi. Du har väl hamnat i ketos och får då en äcklig smak i munnen. Jag gurglade med SB12 dygnet runt för att inte stinka i munnen!
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)