MrsQ skrev 2011-01-07 23:12:16 följande:
Vad olika det är med maten!! 
JAg äter väldigt lite (tyvärr) men har ingen matlust alls o vissa saker vågar jag inte prova heller.
Däremot så har jag ätit choklad o det går bra , lite för bra tycker jag...
Jag mår lite småilla hela tiden o tycker att det är jobbigt att man måste äta överhuvetaget!
Kan inte få i mig alla dessa måle men jag ska bättra mig .-)
Sen det där med kläder...jag har inhandlat på rea lite olika sorter i olika storlekar, man vet ju inte när man är var i vikten.
Tror själv inte på att jag kommer bli normal men men...
Sen undrar jag om någon här har köpt en doseringsask? Jag har sänt ut min syster i Sverige på jakt efter en bra fin, får se om hon får napp...
Det är lätt för mig att sitta och säga att du ska äta mer men jag tror att det kan vara nyckeln till ditt illamående. Jag har insett att om jag inte äter ordentligt blir jag illamående och det går endast över om jag äter. Jag förstår att det inte är lätt att äta när man mår illa för det är skitjobbigt...
Jag har en liten dosett jag köpte till min sambo på apoteket men han tyckte det var så gubbigt att använde den (han fick hellre ep-anfall för att han glömde medicinen). Den är inte så fin men den fyller sitt syfte :) Skulle jag hitta en fin rosa skulle jag slå till direkt :)