skärgårdsbo skrev 2010-05-16 09:02:57 följande:
Så roligt det var att läsa in blogg - känns extra bra eftersom jag snart ligger på samma operationsbord. Jag trodde att man inte fick ta emot besök under de 2 dagar som man ligger kvar på Sophiahemmet, men det är ok alltså? Jag fasar lite för hemresan, jag åker hem efter två dagar och ska ta mig själv till tågstationen, sen tåget till Gbg sen spårvagn ut till Saltholmen och sen båt hem. På vägen lär jag väl försöka svänga förbi apoteket också för att hämta ut alla mediciner. Jag kanske är lite övermodig som tror att jag ska klara detta själv?
Det kommer gå bra ska du se :) när är det du ska opas, var det den 25/5?
Jo man fick ta emot besök, var ingen som sa något mer än att dom skulle vara därifrån kl 19.
Ja herregud klart du ska ta taxi, något annat skulle jag känna otänkbart. Gå till tunnelbanan o släpa på packning.. Jag hoppas få det betalt, tror inte det är något problem! Det lät inte så på dom när jag pratade med dom man ska skicka kvittona till. Och nån borde hämta dig eller ta taxi hem också, det blir nog bra :)
Tinzi skrev 2010-05-16 08:49:20 följande:
Gud vad det tog bort många av mina frågor inför op :) tack.
Va bra, precis vad jag hoppades :)
Kände mig själv väldigt osäker och orolig innan jag läste en text som beskrev det ganska bra. :)