Tinzi skrev 2010-06-12 22:07:13 följande:
Hej alla glada!
Jag har panik! Ammar min 5 mån dotter, vilket jag verkligen vill göra, men har längtat efter min OP i hur många år som helst och pallar inte se ut så här/ha ont en dag till känns det som!
Jag måste sluta amma henne snart då min OP är 15 Sep, men hon vägar ta flaska, vägrar allt. (försöker trappa ner men går åt skogen just nu)
För jag är nästan tvärsäker på att man inte kan amma efter OP av näringsmässiga skäl....
Ville bara skriva av mig lite. Så mkt som strular nu.
Ont i ryggslutet så jag knappt kan röra mig på mornarna (pg.a vikten)
Vågar ej ut och jobba som vikarie inom barnomsorgen igen pg.a vikten , barn kan vara så elaka, men måste då jag behöver pengar...
och 100000 mer jobbiga saker just nu.
När slutade ni ha ONT? alltså fötter, knän, rygg?? efter hur många kg ca?
Behövde bara skriva av mig lite.
Kram!
Det kommer gå bra ska du se! :)
Vi kanske kan ha en fika under midsommarveckan? Om allt lugnat ner sig lite då ;) Hoppas flytten gått bra, snart är det vår tur!
Prova en annan flaska till din dotter? Ylva-Li vägrade vanliga flaskor, kunde bara dricka ordentligt i dom som släpper in luft i bottnen, från mam, för då blir det inte samma motstånd. :) Det brukar ju ta ett tag att få det att fungera, många åker bort när dom ska sluta amma, en helg eller så så har barnet inget val till slut bröstet är ju inte där, kanske kan funka.
Ang ont kan jag inte svara, jag har som tur är sluppit det från början :)