Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Flytit bort idag :/ Usch..
    Men fick doppa mig, åh guuuud va skönt det var!

pojken var hos sin faster hela dagen, så skönt att kunna bada själv för en gångs skull.
    Nu ikväll har vi grillat, och han va helt slut när vi kom hem.

Men fick bära omkring på han när vi var och handlade, det gillade inte min svank och bäcken, nu har jag så ont att jag knappt kan gå utan att det hugger till =( Mindre kul .

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad

Precis de är så sant som dom säger att;

Dagen man skaffar barn är dagen då man har sitt hjärta springandes utanför sin kropp

• mzetterblad

Här regnar det idag, SKÖÖÖNT!
    Då slipper jag gå ut (mer än med hunden) för jag har lika ont i svanken och bäckenet idag =/

• mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-07-04 15:16:37 följande:
    Vi har varit värre osams än detta men han har aldrig försvunnit el stängt av mobilen. Är orolig för att han inte verkar må så bra..hoppas verkligen inte han utsätter sig för fara.
    Har han visat nån tendens tidigare till att vilja skada sig själv på nåt sätt?
  • mzetterblad

Taniko: Man ska inte stanna med mannen bara för att man har barn ihop.
    Funkar det absolut inte, så funkar det inte. Barnen mår bättre av att ha en glad mamma och pappa. Än två föräldrar som bara bråkar och inte mår bra tillsammans.

• mzetterblad

Idag är jag lycklig! =)
    Chefen från gubbens jobb ringde och berättade att han skickat iväg papper om att han ska övergå från timanställd till fast tjänst nu =)

• mzetterblad
    Annizsj skrev 2010-07-05 19:56:50 följande:
    vA GÖTT! Hur går det med napparna? Har han klarat det bra? funderar på att ta tag i det hemma nu snart... Så trött på detta nappande!
    Jo vi är inne på fjärde veckan nu utan napp, och det går jätte bra :)
    Du kan ju testa och se hur det går, efter 2-3 dagar utan napp så frågade han inte ens efter den. och säger själv att han är stor pojke som inte ska ha napp, det får bara bebisar ha.
  • mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-07-06 08:22:09 följande:
    Ja det kan ju bli fel. Så här avvaktar vi oxå med att köpa något alls i rosa. Vi har ju en massa ganska neutrala kläder redan som vi ska använda. När bebis kommer ut så blir det shopping

Här har det varit en helvetesnatt. *suck* Det är aldrig bra mer än 2-3 nätter.
    Han har stökat och bökat och gnällt HELA natten! Inte bara ett par timmar utan verkligen HELA natten. Jag hade huvudvärk när jag gick och lade mig och hade det när jag vaknade. Känner mig helt paj. Usch....
    Det konstiga var att han sov ju. Men bökade och gnällde i sömnen. Kan han ha drömt? Men en hel natt liksom.... det är många timmar...
    Usch va jobbigt :/
    Sover han i eran säng eller?
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad
    kicki08 skrev 2010-07-06 08:42:55 följande:
    Nä han sover i sin säng vanligtvis. Men brukar oftast komma över till oss runt 4 taget och äta välling.
    Men inatt lyfte jag över honom vid 2.30 för att se om han skulle sova bättre. Men det gjorde jag inte... :-\
    Aha :/ Ja det är jobbigt när dom ska böka i sängen och man själv inte kan komma till ro då =(
    William 070824 & Pyret BF 101101
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2