ID blir 3 skrev 2010-05-24 19:22:08 följande:
Hej alla!Idag var vi och kollade hur det ser ut med mina cellförändringar och det verkar som de är lätta, Doktor sade att jag inte ska oroa mig i allafall och det känns skönt. När hon berättade att vad hon skulle göra så hålla jag på att svimma, så jag fick ligga ner, tror hon tyckte synd om mig lite och var desutom helt underbar läkare så visade hon oss snabbt bebis på ultaljudet och där var den en liten med alla kroppsdelar på plats och hjärtat tickade på. Vi var så glada att se den.Bilen gick igenom och nu är det redo att säljas, så det var en bra dag.Var kollar ni på barnvagnar?Hur är det mer er?
Vad skönt att höra :) Jag själv fick en bit "knipsad" för ett par år sedan då de misstänkte cellförändringar men sen kom svaret att det det var bra. Och cellförändringar ÄR ju inte cancer, även om man tänker så (det gjorde iaf jag).
Skönt att bebis mår bra :)
..........
Imorgon är det bara 1 vecka kvar till RUL. Går in i v18 imorgon

Säger nog det varje vecka nu men shit vad tiden går fort nu. Idag har jag haft massor av sd

Ska lämna urinprov på jobbet imorgon, se om man kanske har en urinvägsinfektion eller nåt. Bebis har iaf hälsat flera ggr idag :) Konstigt, först känner man typ ingenting och sen *poff* så känner man jätteofta (eller... ja, allt är ju relativt hahaha)