• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • ID blir 3

Hej alla!
    Idag var vi och kollade hur det ser ut med mina cellförändringar och det verkar som de är lätta, Doktor sade att jag inte ska oroa mig i allafall och det känns skönt. När hon berättade att vad hon skulle göra så hålla jag på att svimma, så jag fick ligga ner, tror hon tyckte synd om mig lite och var desutom helt underbar läkare så visade hon oss snabbt bebis på ultaljudet och där var den en liten med alla kroppsdelar på plats och hjärtat tickade på. Vi var så glada att se den.
    Bilen gick igenom och nu är det redo att säljas, så det var en bra dag.
    Var kollar ni på barnvagnar?
    Hur är det mer er?

• frukarlssonn
    ID blir 3 skrev 2010-05-24 19:22:08 följande:
    Hej alla! Idag var vi och kollade hur det ser ut med mina cellförändringar och det verkar som de är lätta, Doktor sade att jag inte ska oroa mig i allafall och det känns skönt. När hon berättade att vad hon skulle göra så hålla jag på att svimma, så jag fick ligga ner, tror hon tyckte synd om mig lite och var desutom helt underbar läkare så visade hon oss snabbt bebis på ultaljudet och där var den en liten med alla kroppsdelar på plats och hjärtat tickade på. Vi var så glada att se den. Bilen gick igenom och nu är det redo att säljas, så det var en bra dag. Var kollar ni på barnvagnar? Hur är det mer er?
    Vilka bra nyheter! Jag hade cellförändringar en gång med men det försvann av sig självt. Mysigt o se bebben, vilken vecka är du i nu?

Jag ska köpa vagn på mypram.de.
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • PennyJenny
    ID blir 3 skrev 2010-05-24 19:22:08 följande:
    Hej alla!Idag var vi och kollade hur det ser ut med mina cellförändringar och det verkar som de är lätta, Doktor sade att jag inte ska oroa mig i allafall och det känns skönt. När hon berättade att vad hon skulle göra så hålla jag på att svimma, så jag fick ligga ner, tror hon tyckte synd om mig lite och var desutom helt underbar läkare så visade hon oss snabbt bebis på ultaljudet och där var den en liten med alla kroppsdelar på plats och hjärtat tickade på. Vi var så glada att se den.Bilen gick igenom och nu är det redo att säljas, så det var en bra dag.Var kollar ni på barnvagnar?Hur är det mer er?
    Vad skönt att höra :) Jag själv fick en bit "knipsad" för ett par år sedan då de misstänkte cellförändringar men sen kom svaret att det det var bra. Och cellförändringar ÄR ju inte cancer, även om man tänker så (det gjorde iaf jag).

Skönt att bebis mår bra :)

..........

Imorgon är det bara 1 vecka kvar till RUL. Går in i v18 imorgon Säger nog det varje vecka nu men shit vad tiden går fort nu. Idag har jag haft massor av sd Ska lämna urinprov på jobbet imorgon, se om man kanske har en urinvägsinfektion eller nåt. Bebis har iaf hälsat flera ggr idag :) Konstigt, först känner man typ ingenting och sen *poff* så känner man jätteofta (eller... ja, allt är ju relativt hahaha)
  • mzetterblad

Jag längtar såååå tills på torsdag, då har jag rul =)
    Och nu verkar det som om min gubbe kan hänga med ändå

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Rosen

kikar in o säger hej!
    har inte läst igenom så noga, ni skriver så man hinner inte med
    hoppas allt e bra med er.
    i morgon bitti kl 8 ska jag på RUL ska bli så spännande!! jag längtar!

• ID blir 3
    Marinero skrev 2010-05-24 19:29:14 följande:
    Vilka bra nyheter! Jag hade cellförändringar en gång med men det försvann av sig självt. Mysigt o se bebben, vilken vecka är du i nu? Jag ska köpa vagn på mypram.de.
    Hoppas att de försvinner av sig själv men det känns så skönt att de är noga av att följa en. Jag gick in i v 17 idag. Vilekn v är du i?
    PennyJenny skrev 2010-05-24 19:30:02 följande:
    Vad skönt att höra :) Jag själv fick en bit "knipsad" för ett par år sedan då de misstänkte cellförändringar men sen kom svaret att det det var bra. Och cellförändringar ÄR ju inte cancer, även om man tänker så (det gjorde iaf jag). Skönt att bebis mår bra :)..........Imorgon är det bara 1 vecka kvar till RUL. Går in i v18 imorgon Säger nog det varje vecka nu men shit vad tiden går fort nu. Idag har jag haft massor av sd Ska lämna urinprov på jobbet imorgon, se om man kanske har en urinvägsinfektion eller nåt. Bebis har iaf hälsat flera ggr idag :) Konstigt, först känner man typ ingenting och sen *poff* så känner man jätteofta (eller... ja, allt är ju relativt hahaha)
    Det är precis så jag tänkte när man fick det brevet hem, man såg en fruktasnvärd liv för vårt barn men som tur är så har vi det bra här och de kollar noga så det inte hinner komma sålångt.
    i har också Rul nästa vecka ser verligen fram emot det. Du är en vecka före mig i tiden.:)
  • frukarlssonn
    ID blir 3 skrev 2010-05-24 21:21:13 följande:
    Det är precis så jag tänkte när man fick det brevet hem, man såg en fruktasnvärd liv för vårt barn men som tur är så har vi det bra här och de kollar noga så det inte hinner komma sålångt. i har också Rul nästa vecka ser verligen fram emot det. Du är en vecka före mig i tiden.:)
    Ja det är jätteskönt! Bra med cellprover! Är glad att jag hann göra ett innan det va försent nu, jag fick göra ett på inskrivningen fast jag eg skulle gjort det två veckor senare. Jag är en vecka efter dig då, v16 17 på torsdag
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-24 20:52:19 följande:
    Jag längtar såååå tills på torsdag, då har jag rul =)Och nu verkar det som om min gubbe kan hänga med ändå
    så härligt=)
    Rosen skrev 2010-05-24 21:03:48 följande:
    kikar in o säger hej! har inte läst igenom så noga, ni skriver så man hinner inte med hoppas allt e bra med er. i morgon bitti kl 8 ska jag på RUL ska bli så spännande!! jag längtar!
    lycka till imorgon
  • Rosen
    Helen C skrev 2010-05-24 21:50:12 följande:
    lycka till imorgon
    tack söta du!
  • min lukas

Oj oj vad det skrivs, man hinner inte med. Jag har haft en skön helg med familjen och har också hunnit en tur tilll ullared. Vi ska inte på rul förrän nästa vecka och då är jag i vecka 20??? Fattar inte varför vi ska dit så sent men så är det. Jag har börjat småhandla en del bebigrejer redan, nu kunde jag inte hålla mig längre.

Är det någon mer än jag som har börjat småhandla???
    Hoppas alla rlu går/gått bra!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2