• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • dazazz

Trulsa, förra graviditeten misstänkte jag också bristningar men kunde ju inte se så långt ner, mannen trodde inte att det var något alls men bm bekräftade bristningar, mannen var nog lite väl snäll mot mig ;)

• Kinne79
    dazazz skrev 2010-11-09 19:26:43 följande:
    Trulsa, förra graviditeten misstänkte jag också bristningar men kunde ju inte se så långt ner, mannen trodde inte att det var något alls men bm bekräftade bristningar, mannen var nog lite väl snäll mot mig ;)
    Fast jag såg ju direkt efter duschen men sen när jag skulle visa mannen såg varken jag eller han några.
  • Sassa82

Jag gjorde också den jobbiga upptäckten i helgen har fått två bristningar bredvid naveln men minna är ljusa hoppas på att dom inte hinner bli så många fler

• Yoshii

Åh jag har också sånna fina bristningar, en HEL del kan man kanske säga.

Men har inte fått flera denna grav vad jag vet iaf.. har inte räknat dom

• frukarlssonn

Frogster: jag gissar på att det är en tillväxtperiod. Så började Olivia med göra helt plötsligt. Trodde verkligen inte hon blev mä'tt men ändå va hon ju glad och nöjd mellan amningarna. Tillslut, tog ca en vecka, så gav det med sig och hon åt på som vanligt igen. Men den veckan under strulet va det samma här att hon ville äta jätteofta!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Frogster

Jag hade två pyttesmå på vänster sida dagen för förlossningen. Då var det nämligen av någon anledning väldigt viktigt att ansa hårväxten men jag hade lite svårt att se så jag plockade ner badrumsspegeln till lämplig nivå.
    Dessa små streck var just blåaktiga i färgen.
    Nu efteråt har jag massor av illröda fula streck!

• frukarlssonn

Jag har aldrig fått några bristningar.

• Annizsj

Jahopp då får väl jaj sticka in o säga att jag aldrig fått bristningar. Alltså har några vita sen innan men inget man tänker på. Har haft tur med allt utom tuttarna som bara försvinner när jag slutar amma, INTE kul!!! Åhhh nu vill jag bli smal igen, saknar min kropp trött på valrossanna med nada tålamod! -:(

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-11-09 20:01:50 följande:
    Jahopp då får väl jaj sticka in o säga att jag aldrig fått bristningar. Alltså har några vita sen innan men inget man tänker på. Har haft tur med allt utom tuttarna som bara försvinner när jag slutar amma, INTE kul!!! Åhhh nu vill jag bli smal igen, saknar min kropp trött på valrossanna med nada tålamod! -:(
    Samma här. Tuttarna blir som tomma påsar
  • Frogster
    Marinero skrev 2010-11-09 19:55:30 följande:
    Frogster: jag gissar på att det är en tillväxtperiod. Så började Olivia med göra helt plötsligt. Trodde verkligen inte hon blev mä'tt men ändå va hon ju glad och nöjd mellan amningarna. Tillslut, tog ca en vecka, så gav det med sig och hon åt på som vanligt igen. Men den veckan under strulet va det samma här att hon ville äta jätteofta!
    Toppen att få höra andras erfarenheter! =)
    Han växer ju som sjutton så det låter faktiskt fullt rimligt!

Ger det sin lilla tid och ser vad som händer helt enkelt! =)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2