• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • dazazz

Förresten Sunflower, gud vad jobbigt det lät... Är ju verkligen det sista man vill just nu, att få hela huset uppochnervänt... När har du bf?

• sunflower79
    dazazz skrev 2010-11-10 10:06:22 följande:
    Förresten Sunflower, gud vad jobbigt det lät... Är ju verkligen det sista man vill just nu, att få hela huset uppochnervänt... När har du bf?
    bf 25 nov så det är iaf 2 veckor kvar o kan bli mer.. men om bäbis brås på sin far så lär den vara alltför rastlös för att stanna kvar i magen så länge haha... fast efter gårdagens äventyr känns det som det är helt ok att den stannar lite till.. kände helt plötsligt att jag inte alls var särskilt redo att föda hihi
  • Helen C

Hej tjejer....
    Nu e vi hemma... Igår morse 06:14 kom världens finaste flicka som ska heta Alice fast med Z(Alize) Hon vägde 3495 ocg va 50 lång...

De gick fort som ni kanske såg när jag skrev om mina värkar.... Vi va inne 03.45 och va då öppen 5-6 cm...Värkarna hade man verkligen glömt bort hur de kändes. Men allt gick så snabbt så jag hade ingen smärtlindring alls utan andades igenom värkarna och de gick himla bra.... Hon va ute på 3 krystvärkar. De som gjordes ondast va när värkarna kom va att hon tryckte upp rumpan samtidigt, och fy fan säger jag... Nä detta e sista som tur e=)

Nu e det dags för mat här och tusen tack för alla Grattis här och på fejjan...
    Något som hört mer om Hedi??

• dazazz

Sunflower, då ligger vi ju hyfsat lika, jag har 28/11, och jag hade VERKLIGEN inte velat ha den stressen. Stackare... Hoppas att det ordnar sig snabbt!

• kicki08
    Helen C skrev 2010-11-10 10:55:08 följande:
    Hej tjejer....
    Nu e vi hemma... Igår morse 06:14 kom världens finaste flicka som ska heta Alice fast med Z(Alize) Hon vägde 3495 ocg va 50 lång...

De gick fort som ni kanske såg när jag skrev om mina värkar.... Vi va inne 03.45 och va då öppen 5-6 cm...Värkarna hade man verkligen glömt bort hur de kändes. Men allt gick så snabbt så jag hade ingen smärtlindring alls utan andades igenom värkarna och de gick himla bra.... Hon va ute på 3 krystvärkar. De som gjordes ondast va när värkarna kom va att hon tryckte upp rumpan samtidigt, och fy fan säger jag... Nä detta e sista som tur e=)

Nu e det dags för mat här och tusen tack för alla Grattis här och på fejjan...
    Något som hört mer om Hedi??
    Åhh va underbart! Har du någon bild på sötingen snart kanske? Härligt att hon äntligen är här! Och att allt gick så fort och bra.
  • Hedi

Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart

• Carolina13
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Åh stort grattis till dig med.. Hoppas hela familjen mår fint =)

usch jag blir så avundsjuk på alla som får gosa bebis.. Jag vill nu med!
  • mzetterblad
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Grattis

Men vad är PDA?
    William 070824 & Pyret BF 101101
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2