• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • sebbe123

Carolina: spännande kanske blir en  liten bebis idag då, lycka till{#emotions_dlg.flower}

Har inte varit inne och skrivit på ett tag nu känns det som, men läser gör jag varje dag iallafall Flört

Har haft lite mensvärk liknande sen igår kväll, så det har int blivit mycket sömn inatt, ska försöka vila lite sen.
    Tycker det är så förvirrande denna gång när man har massa förvärkar och ont lite var stans, dom andra gångerna har jag inte haft tillstymelse till förkänningar utan då har det dragit igång direkt.
    Men denna gång verkar det vara annorlunda, blir så förvirrad, man vet liksom inte vad kroppen håller på med.

Känns ju nästan som jag gått in på övertid nu också, födde min förra son i v 37+0 och alla har nog väntat sig att denna ska komma lika men så blev det inte för då skulle jag ha fött i lördags Tungan ute
    Tycker det är ett väldigt tjat när man stöter på folk ute "Men gud så STOR du är nu är det väl dags snart"
    " Nja bf är ju 3:e dec så det kan ju va ett tag kvar" börjar bi väldigt trött på dessa kommentarer nu, får ju också ofta höra att "Är det inte två där inne då"  och "Nej" det är det inte.
    Blä nu vill jag bara ha ut bebis så allt kan bli lite normalt igen.

• Carolina13

snacka nyss med förlossningen, fick en tid ikväll vid 19 för att check up.. men vore ju skönt om jag behövde åka in tidigare =)

• mzetterblad

tessiej: Lycka till
    Carolina: Hoppas ni får åka in innan kl 19 ikväll

William 070824 & Pyret BF 101101
  • Carolina13
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-15 08:00:25 följande:
    tessiej: Lycka till
    Carolina: Hoppas ni får åka in innan kl 19 ikväll

¨Tack tack... vattenavgången har gett sig lite men värkarna börjar bli värre... väldigt skillnad mot de förvärkar som jag haft innan...

• mzetterblad
    Carolina13 skrev 2010-11-15 08:02:51 följande:

¨Tack tack... vattenavgången har gett sig lite men värkarna börjar bli värre... väldigt skillnad mot de förvärkar som jag haft innan...

Härligt
  • Carolina13

fast värkarna sitter fortfaradne som en mensvärk och inget direkt i ryggen.. men känns inte som falsk alarm i alla fall

• mzetterblad
    Carolina13 skrev 2010-11-15 08:07:40 följande:
    fast värkarna sitter fortfaradne som en mensvärk och inget direkt i ryggen.. men känns inte som falsk alarm i alla fall
    Jag hade bara som mensvärk när Linus föddes, hade ingen värk i varken mage eller rygg
  • Carolina13

Okej...
    tycker det e svårt som fan att klocka värkarna... kommer ju några som gör rikigt ont så man bara vill bli en lite boll men några e lite svagare men fortfarande onda.. känns som värkarna e skittäta.. men vet inte om jag mäter rätt

• NoahLeah

Tessie/caroline: Spännade, nu verkar det ju def vara bebisar på g.

Här lugnade allt ner sig och jag har sovit som en prinsessa hela natten..hon vill helt enkelt inte komma ut. Foten i munnen

• mzetterblad
    Carolina13 skrev 2010-11-15 08:12:28 följande:
    Okej...
    tycker det e svårt som fan att klocka värkarna... kommer ju några som gör rikigt ont så man bara vill bli en lite boll men några e lite svagare men fortfarande onda.. känns som värkarna e skittäta.. men vet inte om jag mäter rätt
    hur täta får du dom till?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2