• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NJsmamma

Åh här händer set saker, gud vad kul Lycka till både Carolina och Tessiej!!!
    Vill vill vill jag med, men här verkar bebis sitta fast där han sitter, känns så sjukt för både bm och faktiskt jag själv trodde nog att han skulle kommit ut vid det här laget redan..
    Ska till bm om en stund och kolla blodtrycket och urinen igen, segt att ge sig ut för ett besök på 5 min men ett måste.

• kicki08

Chanell: Ja hihi, du bara försvann från tråden. Typ 3 veckor för tidigt
    Skönt när det händer så ändå.

Blir så pirrig när jag läser om att det är dags för er Man tänker tillbaka
    Lycka till tjejor!!!

• mzetterblad
    NJsmamma skrev 2010-11-15 09:11:56 följande:

Åh här händer set saker, gud vad kul Lycka till både Carolina och Tessiej!!!
    Vill vill vill jag med, men här verkar bebis sitta fast där han sitter, känns så sjukt för både bm och faktiskt jag själv trodde nog att han skulle kommit ut vid det här laget redan..
    Ska till bm om en stund och kolla blodtrycket och urinen igen, segt att ge sig ut för ett besök på 5 min men ett måste.

Kan du inte be om en hinnsvepning? När är BF?
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • sunflower79

heja heja caroline och tessizsj det är så himla kul när man få följa med genom värkarbetet... det lugnar mitt ovana sinne lite iaf

barnen i mitt liv; självklart kan du lägga till mig på fejjan

taniko; jag plussade när vi var tvungna att ta en paus efter ett missfall i januari så jag vart spontangravid som läkaren på sophiahemmet sa haha

• NJsmamma
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-15 09:14:47 följande:
    Kan du inte be om en hinnsvepning? När är BF?
    Det hade ju vart underbart om jag kunde få det, men sist när jag bad bm om att bara kolla om det hänt ngt så kunde jag ju i princip glömma det med tanke på att jag inte hade gått tiden ut, så jag vågar knappt fråga Jag har ju haft så otroligt mkt förvärkar och slemmisen som gått i omgångar, så det hade ju vart så skönt att se om ngt har hänt alls.. 7 dagar kvar idag och jag känner mig mer deprimerad än någonsin
  • Carolina13

nu kom det lite blod så nu ringer jag för 3.e gången och nu ska vi åka!!

• sunflower79

lycka till caroline!!!!! ååh va sugen jag blir nu... drömde inatt att jag hade en liten gosig bäbis bredvid mig som försökte ställa sig på alla fyra o lyfta huvudet hihi.. o det luktade sååå gott Hjärta

• mzetterblad
    Carolina13 skrev 2010-11-15 09:31:03 följande:
    Lycka till!! Snart har du bebis!!
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • NJsmamma
    Carolina13 skrev 2010-11-15 09:31:03 följande:
    Åhhh spännande, stort lycka till
  • Belavon

Spännande Carolina! Lycka till! Och till Tess med.

Här har nog magen sjunkit lite men det är allt. Ska bara ta det lugnt dessa två sista veckor så vi får se. Bäbiskläderna ska tvättas idag och väskan packas.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2