• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah

Såg att det var några till som ätit Pergotime, samma här. Tog 2 enkelkurer med Noah och 7 dubbelkurer denna gång, plussade samma dag som vi skulle på utredning på Carl Von Linnékliniken.

• MammaDeborah
    Carolina13 skrev 2010-11-15 08:12:28 följande:
    Okej...
    tycker det e svårt som fan att klocka värkarna... kommer ju några som gör rikigt ont så man bara vill bli en lite boll men några e lite svagare men fortfarande onda.. känns som värkarna e skittäta.. men vet inte om jag mäter rätt
    Åk in om du känner dig osäker :)
  • Annizsj

Här händer de grejer ser jag! Kan ni locka med er min bebis också? Känner mig lagom utvilad och tycker att detta är ett perfekt datum men men nada känningar här "tjuta"!!! Får köra ett städrace när barnen e på dagis? . Tänkte sova länge idag, men trots öronproppar är det omöjligt så fort M har gått upp... Skrik skrik!!!!! Man blir galen likaså min man som skriker och blir förbanad, vet ju exakt hur det är..... Tar nig in på hotell natt!!!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Carolina13

ja snart ringer jag igen alltså... shit vad ont det gör typ hela tiden... har nu 6 min mellan värkarna men ibland bara 3... men de e korta... typ 30 sek...
    men låter lustigt att det ska vara så tätt så fort!

• Barnen är mitt liv

Carolina gå in på www.varktimer.se där kan du genom att bara klicka på mellanslag kolla värkarna snabbt och smidigt mycket bra..

Åh vad många som börjar känna en massa nu era lyckosar, inte ofta man önskar någon mer smärta men det gör jag nu haha åk och föd barn med er och visa oss stackars satar som fortfarande längtar kort på era guldklimpar :)

Ska till barnmorskan idag så jag hoppas hon gör en hinnsvepning på mig! Hade en "färdknäpp" igår men som i vanlig ordning inte gav någonting fan vad trist!

Tror man aldrig "talar" så öppet om sitt sexliv och sina intima delar såsom svullna slidor, hemmisar och åderbrock m.m som man gör när man är gravid hahaha

• mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-11-15 08:16:42 följande:
    Såg att det var några till som ätit Pergotime, samma här. Tog 2 enkelkurer med Noah och 7 dubbelkurer denna gång, plussade samma dag som vi skulle på utredning på Carl Von Linnékliniken.
    Jag åt 2 enkelkurer denna gången sen tog det sig
    Carolina13 skrev 2010-11-15 08:21:09 följande:
    ja snart ringer jag igen alltså... shit vad ont det gör typ hela tiden... har nu 6 min mellan värkarna men ibland bara 3... men de e korta... typ 30 sek...
    men låter lustigt att det ska vara så tätt så fort!
    det kan ju variera lite.
    Jag tycker du ska ringa in igen och be om en tidigare tid
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • Mita75

ååå vad spännande det är att komma in här och läsa.. =) lycka till nu carolina och tessiej!!

Här kan jag bara konstatera att nätterna med bebis är otroligt olika.. natten till igår sov jag i princip inget före KL 06 för han vaknade med 30 - 45 minuters mellanrum - och ville snutta hela tiden. men från 06 fick jag i alla fall tre timmars sammanhållen sömn.. Igårkväll ammade han mer eller mindre mellan 22 och 01 - och vaknade nu på morgonen 07.15. Förvånad Jag formligen flög upp ur sängen vid 04 inatt när jag insåg att han fortfarande inte väckt mig.. Livrädd över vad jag skulle se i vagnen.. att man kan bli så rädd på en sekund.. men så fort jag lyste över honom (använder min mobil som"ficklampa )  så fnös han till lite och fortsatte att sova.. Hjärta Så nu har jag en klarvaken och pigg bebis - och mamma..

♥ ♥ -97 -00 -05 -09 -10 ♥ ♥
  • Annizsj

Caroline-. Åk in det tycker jag! Låter ju verkligen som om det är pg! Lycka till nu!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Carolina13

håller på med den hemsidan..funkar bra men svårt för mig att veta när jag ska klocka och inte klocka för vissa värkar e så fjuttiga medan vissa e så rejäla..
    hade nyss en jävlig en.. .kände då hur vatten pressades ut....

• mzetterblad
    Carolina13 skrev 2010-11-15 08:28:19 följande:
    håller på med den hemsidan..funkar bra men svårt för mig att veta när jag ska klocka och inte klocka för vissa värkar e så fjuttiga medan vissa e så rejäla..
    hade nyss en jävlig en.. .kände då hur vatten pressades ut....
    Nu ringer du till förlossningen igen!! Seså kvinna, ring!!
    William 070824 & Pyret BF 101101
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2