Bebis050810 skrev 2010-11-15 10:41:21 följande:
Carolina och Tessiej: Stort lycka till båda två!!!

snart har ni bebis på bröstet!
helt klart på G för dig Carolina, inga tvivel där inte!
jag blir så avis!!
Jag har BF idag!!!

men var e bebisen.....? ingen känning alls, inga flytningar, ingen slemmis, ingenting...... vill ha min bebis NU!!!
Tror inte på färdknäppen heller, eller att städa, springa i trappor, putsa fönster, inget sånt, så det vill jag inte slösa energi på....
komsi komsi nu bebisen!

nä tror inte heller det hjälper med alla trappor eller fönsterputsningar tyvärr

bäbis kommer när den är redo helt enkelt.. men genom att sysselsätta sig kan vi ändå få en illusion av att tiden går liiiite fortare hihi
Frogster skrev 2010-11-15 10:44:24 följande:
Min grabb har hunnit bli 7 veckor och jag har fortfarande inte fattat så du har gott om tid på dig!

haha ok det låter betryggande

Mita75 skrev 2010-11-15 10:44:49 följande:
har fått bebistidens första mjölkstockning idag.. har känt att det varit på G ett par dagar, men idag så är ena bröstet jättehårt och ömt..

och då har jag ändå knappt varit ute - plus att jag gått med fleeceväst plus bröstvärmare inomhus.. vad mer kan man göra liksom??? *ajjj* räckte det inte med blåsorna som torkar in mellan varje amning och som gör att man spänner varje fiber i kroppen och ögonen tåras när han tar tag.. längtar till det släpper och man verkligen kan njuta av amningen, för detta är inte kul..
usch vilken mardröm!! du verkar ju faktiskt gjort vad du kunnat för att förhindra... vad mer skulle du kunna göra precis som du skrev?
nån som vet hur och OM man helt kan undvika mjölkstockning?