popcornplaya skrev 2010-11-15 11:52:31 följande:
Hej alla, vi är fortfarande kvar på BB men imorgon blir det hemgång! Ska bli så skönt att få komma hem sen. Och nu slipper jag få antiobiotika intravenöst utan får kåvepenin tabletter istället.
I eftermiddag ska nog Alice få sitt första bad, ska bli spännande att se vad hon tycker om det. Annars har vi det ganska problemfritt här, amningen går bättre och bättre hela tiden och hennes aptit ökar verkligen nu det sista. Tog amningsvikt idag och då hade hon gått upp 40g gämfört med 20g som det var igår.
Har fått utskrivet en elektrisk pump som jag ska ha med mig hem också, skönt att kunna fortsätta pumpa ur lite och även slippa handpumpen som verkligen inte är i närheten så bra.
Va skönt att ni snart får komma hem. Börja leva igen liksom. kram kram
Kom nyss hem från Citygross och babyproffsen. Nu är babyskyddet på plats....men vart är bebisen????? hallå hallå liten!! Kände lite lite molvärk, men inbillar mig nog mest..... Har ju aldrig varit gravid såhär länge...Köpte även ananas....den ska jag skära upp när jag hämtat vildingarna på dagis här snart. Hoppas att den har lite effekt som sist

Men då var det väl redan pg......?