NJsmamma skrev 2010-11-15 11:33:13 följande:
Tillbaka från bm, blodtrycket har höjts ytterligare sedan i torsdags och ligger nu på 146/96, gått upp 2 kg och +1 i urinen, är beordrad vila.. som att det inte är det man gjort det senaste liksom..

Har en ny tid på onsdag igen och skulle det inte vara ngn förbättring då så får jag en tid hos läkaren på sjukhuset, så vi får väl se vad som händer.. Är bara så less på det hela nu och vill att det ska vara över!!
Dämpad belysning är min rekommendation.. helst ingen alls. Ljuse stressar hornhinnan även om man blundar (fick lära mej det på BB efter jag fött Josefine.. fick ju HF då).. Hoppas det inte blir värre!
Ang. pump så fick jag en när jag väntade J.. en medela andpump.. den funkade jätte bra.. men kunde ju blir rätt tröt i händerna. Dock sitter man ju inte o pumpar i evigheter.. så det gick bra.. fick väl lite extra starka nypor på köpet
Vi hämtade förresten vår syskonvagn igår (Carena Double Swing)

Så nu står den parkerad i hallen.
Vet inte riktigt hur jag ska "bädda" den.. får väl känna efter när bebis kommit.. liggkorgen är ju inte den rymigaste.. känns lite trångt mid lammskinn i.. men bebisarna är ju rätt små i början så det knskekan gå ändå. Sen ha vi en liten teutonia åkpse oxå. Är det inte jättekalt ute behövs nog inte skinnet.