• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Barnen är mitt liv

Hej tjejor :) Vem av er har initialerna S.H med sig själv och  en liten dotter på bilden? Förstår inte hur man ska kunna hålla reda på er alla när ni heter något här och sen något annat på facebook :P

• Bebis050810
    Jojo 85 skrev 2010-11-16 20:40:57 följande:
    Bebis: din mage är jätte fin, men nu ser det snart ut som den kommer spricka om inte bebis kommer ut
    Blir ju inte alls suktad av den där lussebulle bilden..

Ja det känns som det med!! att bebis ska sparka sig ut!
    Har jag dig på fejjan?

Barnen är mitt liv- dig har jag inte på FB va? heter du?

Tack alla söta för komplimangerna om min mage gulliga ni!

Sassa82 skrev 2010-11-16 21:06:09 följande:
    ikväll är det kaos i magen, bebisen har aldrig vart såhär aktiv och det bubblar hela tiden och möljer runt. vad är det som händer !?!

Inga samandragningar ( Inte mer än vanligt och inga som gör ont ) eller så bara full rulle.

Sån har min bebis varit i flera flera dagar nu, ja mest kvällar, helt galen!! så det gör ont och får som stötar mellan benen, ut i låren. Krampar lixom på nåt vis.

Helen- jag betalade 22,50 för en påse saffran på ica nära, men vet att MarieZ betalat bara 17 kr. kanske skillnad på typ Maxi och så...

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Barnen är mitt liv

Kan inte mejla dig bebis då du lösenordskyddat din sida men jag heter A.S och är vän med POP, williamsmamma, hj, och några till, min bild är på mig och min sambo..

• Bebis050810
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-16 21:50:02 följande:
    Hej tjejor :) Vem av er har initialerna S.H med sig själv och  en liten dotter på bilden? Förstår inte hur man ska kunna hålla reda på er alla när ni heter något här och sen något annat på facebook :P
    jag tror det är Sassa82 :)
    jag har oxå svårt att hålla isär alla, men det kommer väl!! Vi får skapa en egen liten FB-grupp!
  • Annizsj

Min bebis har faktiskt varit ovanligt lugn nu ikväll . Annars kör den vågmaskinsrörelser så fort jag sitter ner o e stilla. Nä nu ska det Sovas! Imorgon föder vi lite fler barn i tråden tycker jag-;)

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • MammaDeborah

Det är fritt fram att adda mig, den som vill :)

• Bebis050810
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-16 22:01:04 följande:
    Kan inte mejla dig bebis då du lösenordskyddat din sida men jag heter A.S och är vän med POP, williamsmamma, hj, och några till, min bild är på mig och min sambo..
    Oki, addat dig nu
  • sunflower79

bebis; jättefin mage!!! ja nästa gång satsar vi på bäbisbild =) o lussekatterna såg väldigt aptitliga ut =)

barnen i mitt liv; jag gillar att baka o laga mat men har inte haft orken tidigare.. så jag passar på nu.. när bäbis kommit lär väl all energi gå till den =)

taniko; åååhh lycka till!!!

har säkert missat massa att svara på men jäklar va ni skriver mkt hihi.. har firat sambons födelsedag o haft lite folk över ikväll så har inte hunnit sitta vid datorn alls.. men inte tänkt på förlossning eller dylika på flera timmar och det var faktiskt ganska skönt! man blir lite psykad av allt "känna-efter" o allt man läser hihi.. men nu e jag tillbaka!

• Bebis050810
    Annizsj skrev 2010-11-16 22:03:15 följande:
    Min bebis har faktiskt varit ovanligt lugn nu ikväll . Annars kör den vågmaskinsrörelser så fort jag sitter ner o e stilla. Nä nu ska det Sovas! Imorgon föder vi lite fler barn i tråden tycker jag-;)
    Ja det jäklar gör vi!!!!!
  • Barnen är mitt liv

Men vet någon av er vad carolina fick för kön på barnet och Taniko har hon fött nu??

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2