MammaDeborah skrev 2010-10-25 20:41:02 följande:
Jag skulle ju tro att om vattnet går på så vis att det börjar sippra så är det nog ingen större fara, då ligger ju uppenbarligen bebisen långt ner redan. Kommer det däremot en störtvåg så tyder det ju på att där fortfarande är gott om plats i bäckenet.
Ja precis, jag läste de kommande inläggen och förstod

Vi diskuterade detta i den andra tråden med och fattade det så med men jag blev förvirrad igen men nu vet jag till hundra procent hur det är
Ang dina förvä'rkar o allt, fy jag lider verkligen med dig! Det är ju rent förjävligt att ingen lyssnar på dig!!!
Taniko: fy va trist att han är sådär igen
Bebis: surt med hantverkare som inte gör ett bra jobb som de slutför med!
Här har första dagen gått bra. Ensam med två barn, wohoo

Men ja, Freja sover ju bara och äter o skiter (ja gud va hon skiter alltså) Olivia har vart skitgrinig men det berodde nog på att hon va så trött sen gårdagen och hon sov knbappt middag idag så hon slocknade på en sekund ikväll. Grannen va här med sin yngsta son, hon är ensam hela veckan då resten av familjen åkte till Irland (hennes man är därifrån) så hon är sällskapssjuk och jag är alltid hemma och oxå sällskapssjuk

Så hon kommer över lite då och då

De är verkligen jättrevliga, har visserligen inte träffat mannen men sambon träffa han i lördags då Olivia fick va hos dem i tre timmar då sambon va tvungen att jobba. Han va tydligen jättetrevlig och jättegoa barn har dom med