BF November,2010 DEL 2
Såg att ni diskuterade när man fött. Jag fick Philip på BF-5 jag var helt inställd på att gå över så man blev lite förvånad. Denna gången blir jag nog snarare väldigt förvånad om jag går över, det skulle kännas konstigt.
Är inte så orolig för förlossninge annat än att den helst inte ska gå för snabbt. Däremot ser jag inte fram emot tiden efteråt. Tyckte det var jobbigt med allt avslag, kissa i duschen i 2 veckor efteråt vara så öm så man knappt kan sitta ner första tiden efter. Ja allt det där. Bara att hoppas att det kanske blir lättare efter nu med andra barnet.
Gick in i v.27 idag också så nu är det snart 3:dje trimestern, känns skönt. Men jag längtar mest efter v.30 för det är då den riktiga nedräkningen börjar tycker jag.
tiden efteråt tycker jag oxå ska bli lite jobbig, med avslag osv. inte så skönt de 2 första veckorna direkt när man e helt nyförlöst.
ja på nåt sätt känns det nåt magiskt med vecka 30 som du skriver att den riktiga nedräkningen börjar. jag går in i vecka 31 denna vecka så det börjar kännas mer o mer verkligt att det inte är så lång tid kvar.
helt sjukt ju.