• Rosen

BF November,2010 DEL 2

Zazz82 skrev 2010-07-09 19:53:25 följande:
    Tja tjere har har vi den icke aktive forum meddelemn igen *S* Fasen måste bättre mig Men stranden och vattnet är mer lockande än inne livet och datorn om ni förstår vad jag menar. jag har sömnproblem ett tusen.. sover inte alls har myr kryp i benen och sjuk skriven pga av foglossning.. Inte lätt att sova då och med den här värmen på köpet.  vad har hänt sen sist?? jag är full vecka 25 i dag och la precis in ny magbilder.. jag har också facebook och blogg.. se nedan.. Skriv en rad eller två så ska jag försöka vara mer aktiv med tråden ett tag framöver.. puss på er *kastar med handen*
    jag känner mig inte heller så aktiv som jag skulle vilja vara, ibland kan det gå över en vecka innan jag skriver här. fast jag läser här varje dag.
    alltså e du i vecka 25+0 nu eller 24+0? jag är i vecka 24+1 idag.
    usch va jobbigt för dig att du inte sover om nätterna. jag sover ju ganska bra än men har myrkrypningar till tusen och det e skitjobbigt.
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-07-09 19:57:50 följande:
    Har ju några på fb här redan men är det fler som vill lägga till så skicka ett mess bara Vill inte lägga ut mitt namn här.
    samma här
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-07-09 20:00:08 följande:
    Idag fick vi flyttbidraget beviljat så vi ska ringa en flyttfirma så kommer det gubbar som bär allt åt oss! Snacka om lyx! Detta tack vare att vi flyttar till annan ort pga jobb!
    wow va härligt! grattis!
  • Rosen
    Zazz82 skrev 2010-07-09 20:07:59 följande:
    Hej jag är i full vecka 25 i dag.. Alltså går jag in på 26 te veckan.. Nej myr kryp är super jobbigt och måste upp och gå när det angriper mina ben och fötter för att lindra.. nej får hem dottern i morogn (min 3 åring) Så jag måste ner och handla lite innan ica stänger. vi hörs sen
    aha när har du bf? det måste vara omkring 20 okt.
  • Rosen

hej alla!
    jag går in i vecka 26 idag. tiden går snabbt men ändå långsamt. det e verkligen jättejobbigt att arbeta, skulle vilja vara ledig istället nu resten av tiden
    nu e jag i alla fall ledig 2 dagar o det e skönt.
    jag verkar ha en ganska lugn bebis där inne för han sparkar inte speciellt mycket

• Rosen
    Maddie72 skrev 2010-07-17 19:00:25 följande:
    Vad härligt det låter med städdag. Det skulle jag behöva jag med. Men i och med skitvädret och att vi bor i lägenhet, så har det blivit mest inomhus idag och det är sån fuktig värme att man blir tokig. Inte skönt att göra nåt. Men jag bara väntar på att min ork ska infinna sig snart. Skicka över lite är du snäll! =)
    usch jag skulle oxå behöva lite energi, e jättetrött jämt o det e skitjobbigt.....
    jag tycker att det enda jag gör e o jobbar o sen kommer hem o somnar. som idag har jag jobbat 7-15.30 sen när jag kom hem så la jag mig på soffan o jag har precis nu vaknat till o rest mig upp.... o e fortfarande lika trött.
    jag tog mina järntabletter i några dagar o tyckte jag blev lite piggare men sen har jag glömt att ta dom så nu har jag varit utan i 3 dagar o nu e jag jättetrött o hängig igen.

samtidigt som jag längtar till hösten o bebisen kommer så vill jag inte att sommaren ska ta slut ju
  • Rosen
    Bebis050810 skrev 2010-07-17 23:01:30 följande:
    Känner samma, vill att det ska bli november samtidigt som jag såklart vill att sommaren ska vara läääänge till!!! många långa soliga dagar vill jag ha! sen när aug är slut får det gärna bli 15 nov direkt ser inte fram emot sep då jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingsskiten............... bläää!
    ja när det börjar bli lite kallare o sommaren håller på att ta slut så vill jag att det ska gå snabbt tills bebis kommer
    jag ser sååå mycket fram emot att kunna mysa inomhus i värmen medans det e kallt där ute o man slipper ta sig till jobb o annat. jag e så tacksam för att inte föda nu i sommaren när det e så här varmt. dels för att man har ont o läker, kan inte bada, bebisen lider i värmen o man tycker det e jättejobbigt för både en själv o bebisen i värmen. många får säkert sitta inne pga värmen o då går sommaren till spillo lite kan jag känna.
    nu medans man har bebisen i magen så behöver man ju inte ta hänsyn till mer än sig själv
  • Rosen

helen: du har en jättefin mage!
    besväras du oxå av att din e stor? min mage e ju i storlek som din o jag tycker det e jobbigt o vill inte att den ska bli större, avundas dom som har en liten nätt mage faktiskt.
    det e jättefint på andra med stora magar men jag tycker det e jobbigt att se det på mig eftersom jag fasar för hur den kommer se ut efteråt. massa bristningar o löst skinn

• Rosen
    Helen C skrev 2010-07-18 09:25:38 följande:
    Rosen- Jag e trött på den ja, men kan inte göra så mycke åt de, men jag e så trött på alla kommentarer att: Oj va stor du e, du ska väl ha när som helst... Jag vet jag e stor så man orkar inte lyssna på de till slut. Man väntar bara på att folk ska säga dom kommentarerna. Men alla växer ju olika och jag har allti haft stora magar.....

Jag kommer ju fixa min mage sen med operation för de blir inga fler barn sen....

jag tycker inte själv att min mage är megastor men av folk som kommenterar så verkar det som den ser groteskt stor ut ska fota o lägga ut så ni får se själva nu någon dag.

jag vill oxå fixa min mage efteråt fast jag vill i o för sig ha 1 barn till efter detta. men det vill inte min man så detta blir nog det sista....

• Rosen

njsmamma och taniko: superfina magar!
    det ser inte ut som fett taniko, det ser ut som en riktig bebismage ju

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2