BF November,2010 DEL 2
trulsa: såg fotot på din mage nu, missade det innan
du har oxå en jättefin mage!!!!
trulsa: såg fotot på din mage nu, missade det innan
du har oxå en jättefin mage!!!!
hej tjejer.
har ju så mycket myrkrypningar i benen om kvällarna att man inte direkt e så sugen på att sitta o skriva på datorn. jag sitter ofta o läser det ni skriver men jag tar mig inte tid att skriva nåt eftersom jag mår så här.
men det e skönt för när jag somnar för natten så sover jag hela natten utan problem o jag har inte varit uppe en endaste natt o kissat heller så än så länge trycker han inte på urinblåsan o det e skönt.
jag var på 3d/4d ul idag, såååå häftigt. enligt deras beräkningar e jag i vecka 28+3 men enligt rul så e jag 27+3 tror jag. han ligger på +8% över kurvan så det blir nog en bebis på 3,7 kg eller nåt sånt. just nu väger han 1,3 kg.
jag tyckte inte han var lik någon av mina andra pojkar riktigt, men svårt att se sånt på ett 3d kanske. men häftigt var det i alla fall
jag är 32 o min man e 33 år
börjar känna mig så gammal....
men på ett sätt e jag ändå glad att jag var 25 när jag fick mitt första barn för innan dess så levde jag ett ganska vilt liv med bla droger inblandat så jag e glad att jag levt färdigt det livet nu.
helen: jag tycker oxå du borde få träffa hans tjej, verkar lite konstigt att du inte har träffat henne än om dom varit ihop i ett helt år...