• Rosen

BF November,2010 DEL 2

trulsa: såg fotot på din mage nu, missade det innan du har oxå en jättefin mage!!!!

• Rosen

hej tjejer.
    har ju så mycket myrkrypningar i benen om kvällarna att man inte direkt e så sugen på att sitta o skriva på datorn. jag sitter ofta o läser det ni skriver men jag tar mig inte tid att skriva nåt eftersom jag mår så här.
    men det e skönt för när jag somnar för natten så sover jag hela natten utan problem o jag har inte varit uppe en endaste natt o kissat heller så än så länge trycker han inte på urinblåsan o det e skönt.

jag var på 3d/4d ul idag, såååå häftigt. enligt deras beräkningar e jag i vecka 28+3 men enligt rul så e jag 27+3 tror jag. han ligger på +8% över kurvan så det blir nog en bebis på 3,7 kg eller nåt sånt. just nu väger han 1,3 kg.
    jag tyckte inte han var lik någon av mina andra pojkar riktigt, men svårt att se sånt på ett 3d kanske. men häftigt var det i alla fall  

• Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-03 22:24:07 följande:
    usch så less =/
    Gubben går av sitt pass imorn o ska vara "ledig" en vecka nu.. MEN då ska han ut på torsdag =/ Fredag & lördag har han tatt extra jobb (han jobbar som ordningsvakt också) Natten mellan söndag & måndag ska han hoppa in för en kollega. Sen börjar han igen på onsdag =/

Är så trött på att alltid behöva sitta hemma ensam =(
    Egentligen är det väl inte så illa, men nu känns det bara skit, jävla hormoner!!
    usch stackare.... kan du inte hitta på nåt annat i så fall. ta hem någon kompis som sover över eller nåt skoj?

ang. namn så har vi INGA namn som vi e överrens om o vi har slutat att diskutera det ens så det känns som att denna bebis kommer att bli namnlös faktiskt. sen kommer jag inte på några nya namn heller, hittar inga alls
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-03 23:31:15 följande:
    Tycker det är så tråkigt att han inte kommer med förslag om att VI ska göra nåt ihop?
    ja det förstår jag.... gör ni aldrig nåt ihop?
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-08-04 00:02:11 följande:
    Knappt. Han jobbar jämt. =/ men de är nog bara jag som är lite känslig idag =(
    dom dagarna man är så känslig är skitjobbiga. då känns det som allt går emot en
    hoppas det känns bättre i morgon Hjärta
  • Rosen

jag är 32 o min man e 33 år börjar känna mig så gammal....
    men på ett sätt e jag ändå glad att jag var 25 när jag fick mitt första barn för innan dess så levde jag ett ganska vilt liv med bla droger inblandat så jag e glad att jag levt färdigt det livet nu.

helen: jag tycker oxå du borde få träffa hans tjej, verkar lite konstigt att du inte har träffat henne än om dom varit ihop i ett helt år...

• Rosen
    NoahLeah skrev 2010-08-04 22:35:13 följande:
    Levde också ett rätt så vilt liv i den åldern så tacksam att jag inte blev gravid då. Vissta hade jag velat ha lite tidigare än 33 men nu när jag vet hur svårt jag har att bli gravid är åldern betydelselös.
    precis
    jag blev i o för sig oplanerat gravid första gången men då hade jag redan lagt det vilda livet på hyllan så valet var inte så svårt att bestämma mig för om jag skulle behålla eller göra abort. jag o min man hade bara varit tillsammans knappt ett år då men nu snart 9 år senare så e det ju fortfarande vi så rätt gjorde vi ju
  • Rosen
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-08-04 22:39:05 följande:
    Vad arg och ledsen jag blir ikväll!

Fick höra av en tjej jag skulle gå två extra pass den 16 och 18 aug för att hon studerar på annan ort - jag skulle ta hennes pass med andra ord. Det här är ett ställe jag går extra på ca 50%. Allt har varit grönt tills jag tog ut en halvsjukdag i söndags på grund av ryggont/foglossning - kalla de vad ni vill de gjorde ont. Vi har renoverat och pysslat hela förra veckan + att jag jobbade då 6 dagar på strecken.

Nu nekar enhetschefen mig de två arbetspassen på grund av att jag har foglossning och att de bara kommer bli värre ju längre tiden går. Jag har ju inte haft något ont i övrigt, eller efter de. Jag åkte ju hem och lade mig och vila och sen på kvällen kändes de mycket bättre.

Vad arg och ledsen jag blir.... *suck*
    men va taskigt, så får dom väl inte göra??
  • Rosen
    Kinne79 skrev 2010-08-04 22:40:07 följande:
    Iom att jag hade svårt att bli gravid så känner jag mig gammal, har redan börjat fundera på nr 2 bara för att man om man vill ska hinna med en 3:a också.
    jag e ju född 78 o jag kunde börja känna lite smått panik efter jag fyllde 30 över att hinna skaffa alla barn jag vill ha. jag vill ju ha ett 4e barn men inte min man. får se om jag kan övertala honom om 2 år, sen börjar det kanske bli försent, vem vet?
    men visst förändras tankarna efter man fyllt 30?
  • Rosen
    Kinne79 skrev 2010-08-04 22:51:33 följande:
    Ja, och det blir extra jobbiga tankar när man måste få hjälp för att det ska funka. Då rinner tiden i väg med väntetider och remisser hit och dit.
    usch kan tänka mig det e plågsamt o man känner sig maktlös. hur länge har ni hållt på?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2