Inlägg från: Frogster |Visa alla inlägg
  • Frogster

BF November,2010 DEL 2

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE

Åh sånt här tycker jag är skoj! =D
    Har haft en känsla redan sedan väldigt tidigt att det är en liten grabb där inne.
    Hoppas det går att se på rul!

• Frogster

Förlåt att jag "körde över" dig här ovan Helen C! Blir knas när man lyckas posta samtidigt!

Jisses vilken fin mage du har!

Tycker själv att jag bara ser fetare ut än vanligt... Ingen höjdare måste jag säga!
    Men har ju några kilo för mycket sen tidigare och med lilla bulan som så sakterliga börjar dyka upp under så blir det ju bara en större fläskblobb liksom! {#lang_emotions_laughing}

En kompis säger att jooooo visst ser jag gravid ut!
    Men håller inte alls med... När allt det yttersta liksom "flobbrar" så kan jag bara inte tycka att jag ser gravid ut! Haha
    Dock har jag en jättefin bula på morgonen innan jag kliver ur sängen! =)
    Sen sjunker den ihop och försvinner! Haha

• Frogster
    kicki08 skrev 2010-05-12 15:16:13 följande:
    Frogster: Skönt å höra att det är fler som har en bula just på morgonen! Det har jag med. Och den brukar oxå försvinna sen. Konstigt att man har det just på morgonen...
    Åh, kul att man inte är den enda som känner sig bakvänd! Haha
    De flesta pratar om att de ser så gravida ut på kvällen och här kommer en annan och känner sig jätterund och go på morgonen! Ja... Inser att det inte är så mycket "jätterund" mot vad det kommer att bli men känns jätterunt på mig som ju inte har varit med om det här tidigare!

Lade precis upp en bild på morgonbula =)
    Den visar dock rätt mycket hud så valde att lägga den under starka bilder för säkerhetskull.
    Efter bara en liten stund uppe kan jag lägga mig på exakt samma sätt igen och då är jag helt platt! Haha
  • Frogster
    Marinero skrev 2010-05-12 16:47:22 följande:
    Nu är sambon iväg och visar bilen för ngn. Shit va spännande, tänk om han får sålt den idag
    Håller tummarna för det! =D
  • Frogster

Skrattar så jag gråter här hemma!

Stjärnan är igång igen!

Skulle kasta upp lite pommes på en plåt. Men minns sen sist jag tg ur påsen att det fanns en del grönt i så plockade med handen samtidigt som jag spanade noga på det som jag kastade på plåten.
    Hittade en gröning... Och en till... De åkte så klart i slasken!

Rätt var det var kom jag på mig själv med att jag står och plockar pommes direkt ur påsen och kastar ner i slasken! Hahaha

Jaja... Nu vet jag i alla fall hur min farmor har det....

• Frogster
    Helen C skrev 2010-05-12 20:29:58 följande:
    Frogster- Haha vilken cool bula, och sen att den försvinner sen=) Lite roligt
    Haha!
    Ja, det känns verkligen helskumt! För varje morgon nu sen ett tag tillbaka så finns den där och den är verkligen hård så som en "riktig" mage ska vara.
    Men så vet jag inte vad som händer! Pyspunka eller nåt.... =P
  • Frogster
    Helen C skrev 2010-05-12 21:05:07 följande:
    Haha pyspunka, ja de kan man ju tro... E de bara på morgonen eller blir de på kvällen med??
    Nej, bara på morgonen!
    Först trodde jag det var för att jag var kissnödig och blåsan typ låg under och tog plats. Men nu har värsta kissnödigheten lagt sig och går jag upp en gång på natten så är jag oftast inte alls nödig på morgonen längre. Men bulan är ändå sig lik! Haha

Men jag tror mig ha märkt att den försvinner något lite mindre för var dag så det tar nog inte lång tid innan punkan är fixad! =)
  • Frogster

Men ååååh vad underbart att till och med känna utanpå!

Har varit ett par gånger som min lilla har rumlat som sjutton. Alltså så mycket att jag faktiskt funderat på om det inte borde gå att känna utifrån!
    Jag har ju dock ett lager med "vaddering" ytterst så tror det kommer dröja lite till innan lillgrodan når igenom det.

• Frogster

Ja jag har börjat få en rand från naveln och ner. Än så länge väldigt ljus...

Vilken fin mage du har PennyJenny!

Kanske en jättedum fråga men... Ni som fått barn tidigare och nu har ganska mycket mage. Är det en hård, "riktig" gravidmage?
    Bara jämför med mig själv som bara ser ut som en stor degklump! Haha
    Ni är såååå fina!

• Frogster

Usch vad jag känner mig löjlig just nu....
    Precis fått min ultraljudstid. Måndag 7/6!! Hur långt som helst kvar känns det som =(
    Kommer då att vara i 18+6, men enligt vad KUB visade så är det väldigt troligt att jag blir tillbakaflyttad lite.
    Var enligt min beräkning här i 12+1 när jag gjorde det ultraljudet men enligt barnorskan var jag i "11+nästan 12" men hon ville inte ge mig något exakt då hon tyckte det var för svårmätt när de är så små.
    Så det lär ju visa sig!
    Löjligt otålig....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2