kicki08 skrev 2010-05-15 07:36:23 följande:
Godmorgon tjejerÄr det nån mer än jag som är väldigt konstig i magen? Jag har jättesvårt att äta ibland... det kan tvärt vända sig i magen från att ha varit jättehungrig.Oftast kan jag inte äta alls.... Igår stod jag och målle illa över lukten på grillad kyckling :-SOch jag mår ALLTID illa efter jag ätit en tallrik yoghurt på morgonen.... Känner mig trött och hängig. *suck* Är det inte meningen att man ska må bra nu? Jag mådde ju toppen dom här mitten månaderna med Theo. V 15+3 idag.
Jag är likadan sen lite tillbaka.
Ena stunden är jag hungrig, nästa mår jag illa. Oftast mår jag illa och känner extrem avsmak över matlukten.
Dock mår jag inte illa på samma sätt som i början!
Då liksom "molade" illamåendet i vågor typ. Nu kommer det som en blixt från klar himmel! Dock spyr jag inte....
Är även konstig i magen så sett att mina "big business" inte riktigt är normal. Ena stunden är jag jättetrög och nästintill hård i magen och bara nån timme senare har det gjort en helomvändning till det motsatta!
Precis som Chanelll så tål jag inte söta lukter!
Mitt första egentligen jättetydliga grav.tecken var att jag höll på att gå åt när jag bakade bullar inför min födelsedag!
Fyyy vad jag led av lukten!
Men i och med att jag ju inte har planerat min lillgroda så var det först efter plusandet som det gick upp för mig att det ju redan där var väldigt tydligt....