Inlägg från: Annizsj |Visa alla inlägg
  • Annizsj

BF November,2010 DEL 2

Hedi skrev 2010-07-06 18:43:03 följande:
    Förstar att det maste vara svettigt ibland, är viggo född 2009?
    Ja, han är född den 28 april 2009. När är din dotter född?
  • Annizsj
    Hedi skrev 2010-07-06 18:51:34 följande:
    10 april 2008, sa det blir 2,5 mellen dem. Ja du kommer ha fullrulle hemma da men det är väl härligt.
    Jag vet inte om jag orkar vara gravid en gang till, tycker det är sa psykiskt pafrestande. Kanske blir en sladdis om nagra ar när man glömt hur det är och vännerna börjar skaffa barn.
    Vårbarn är fint Men det är ju kul med lite omväxling. Jag är nästan säker på att det här blir det sista. Känner att småbarnstider tär mkt på oss. Måste få vara mig själv sen igen, ja du förstår säkert vad jag menar. Samtidigt så försöker jag njuta, för det 'är en mysig tid.
    Min man säger att OM det blir en pojke till får det bli en fjärde. Men jag orkar nog inte det....
  • Annizsj
    Marinero skrev 2010-07-06 19:36:58 följande:
    Mina bröst började typ ömma i v15! Har inte känt ett skvatt innan, till skillnad från när jag väntade dottern. Sen har de blivit större alldeles spända plus jätteådriga! Det hade jag hlr inte emd dottern, förutom att de blev ådriga. De förändrades inget förrän jag började amma.

Appropå jobb så är även jag utbildad med barn Som fritidspedagog. Men det blev båtjobb istället, va så trött på yrket och ville pausa men det blev en lång paus Eller paus... den pausen blev på obestämd tid.
    aH, det läser min man till. Men han är osäker på om han ska byta till tidigare år. Bara att det inte finns några jobb där.
    Båtar? vad gör du då?

Ojojoj va lugnt man kan ha det. Anledningen till att jag skrivit så mkt idag är att jag jobbar. SLutar kl 21, sedan bli jag tyst...man ledsnar på att sitta vid datorn efter en dag....
  • Annizsj

Ja Liah är faktiskt jättefint. Annars gillar jag Lilly. Men det heter en nära väns dotter som är en dag äldre än Viggo. Isabelle gillar jag också. Eller Isabella, men det heter en annan nära väns dotter!

• Annizsj

Chanell- Det är svårt när vänner eller bekantas barn har de namn man gillar. Egentligen gillar jag korta hamn, gärna med bokstaven i i.
    Trodde innan RUL att det var en flicka i magen,  men nu tror jag mer på pojke. Pojknamn tycker jag är ännu svårare. Har redan de två finaste jue

• Annizsj
    hÄkicki08 skrev 2010-07-07 20:35:19 följande:
    trulsa: Vilken go sambo du har

Herregud! Jag tror det är något fel på mig. jag är HYSTERISKT hungrig nu ikväll.Det dröjde ända mellan 12-20 innan jag fick mat. och nu när jag åt så bokstavligt talat kastade jag i mig maten. Jag tror aldrig jag känt mig så hungrig. usch... jobbig känsla. Känns inte som jag är helt mätt heller än.... :-\
    Äter själv var tredje timme. är konstant hungrig och sugen på ngt. fasiken börjar känna mig så fläskig å ful nu Halvvägs nu å redan less på det. Sitter här på jobbet å bara vill sova...jobbar till 23. Går aldrig å lägger mig så sent. Idag sade en kollega att hon tycker att jag fått så många kvällspass. Jaja, sjyst liksom har ju bara två småbarn hemma å är gravid. Varav en vaknar kl fem. fast när de gjorde schemat visste de ju inte att jag var gravid. Men iaf, bara för att man är sjyst o hoppar in som sommarvikarie.
  • Annizsj
    Sassa82 skrev 2010-07-07 20:41:24 följande:
    Sådär idag va vi på könsul för en extra kontroll och det va en tjej den här gången också     Melina va med och kollade, tyckte det va lite spännande men väckte nog lite olika känslor för när hon la sig blev hon lite ledsen. Jag förklarade att även när bebisen kommit kommer vi älska henne lika mycket som nu allihoppa. Då lugnade hon sig och kunde somna gott.

Mycket känslor att bli storasyster
    Grattis till tjejen i magen! Det kommer säkert gå jättebra för Melina att bli storasyster, de kommer ha så kul sen....

Får man fråga hur ni som väntar en tjej mår och har mått????
  • Annizsj

OKI, som jag då. Mår prima o har knappt mått illa denna gång. Bara på morgonen eller om jag ätit dåligt. Nu börjar jag känna lite i rygg å fogar...men inget mer..Hum..Mådde skitkasst med båda pojkarna. Illamående dygnet runt. Vågar jag hoppas på en liten tjej denna gång? Trodde det innan rul, men blev osäker efter det..... Vi får ju inte veta könet på rul här i länet. Ville först veta, men nu känns det helt rätt att vänta..Men man undrar ju såklart iaf

• Annizsj
    Helen C skrev 2010-07-07 21:59:28 följande:

Hej tjejer,,,
    Har varit iväg på en minisemester med sambon och haft de så mysigt... Fyller år idag med så han ville åka iväg med mig och bättre födelsedag kunde jag inte tänka mig.....

tösen gör sig hörd hela tiden och de blir kraftigare sparkar nu.. trycker gärna mot blåsan oxå...
    Har även börjar få kramp i ena vaden på natten, inte skönt

Grattis på födelsedagen! Va mysigt med egen minisemster!
    Jag hade kramp om nätterna ett tag, men det har avtagit nu. Var värre när jag väntade pojkarna. Krypandet beror kanske på trötthet? Brukar bli så för mig......

Åhh va jag e trött nu...vill verkligen bara hem å sova. Sen ska jag upp å jobba imorgon bitti igen. Vill vara f-ledig nu!!!!!!!!
  • Annizsj
    Rosen skrev 2010-07-07 22:22:53 följande:
    jag vill oxå vara f-ledig nu!! tänk om man kunde vara hemma redan nu, va härligt det hade varit
    Jag har ju varit f-ledig i tre v innan jag började mitt sommarvik nu i juli. Sen ledig halva aug, sen tillbaka till skolan i 10 v sedan är jag hemma från 1 nov.... Fast jag ska försöka jobba extra hela hösten, måste lägga undan pengar......
    Vad gör du om dagarna? Jobbar?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2