BF November,2010 DEL 2
En blandning med margarin, socker och havregryn som steks i stekpannan det blir lite som hårda klumpar vissa av grynen,sött och gott , det gjorde peronalen ofta på kollo då det inte var en massa godis som erbjöds så då blev det indian godis och hajkbanan supergott :)
Fast jag funderar på att göra en kladdkaka till efterätt, ska äta köttbullar och makaroner med sås och broccoli barnen gillar dom där små träden :)
Chanelle haha ni måste ha varit rätt snopna då vällingen bara försvann så fort :) Rebecca har redan 16 tänder och det som är lustigt är att hon har fått två tänder varje gång, tur att hon inte var som hennes syster supergnällig och febrig då deras tänder kom.. Har alltid låtit mina barn fått välling så länge dom behöver under nattetid och så men när dom börjar tugga på nappen eller dumma sig mest med flaskan då har den försvunnit.. barn nr 2 ammade jag tills långt över året så när hon slutade så fick hon vatten i en flaska under natten som sedan byttes ut till en plastmugg och det har funkat fint..