Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Jojo 85 skrev 2010-11-04 21:01:27 följande:
    När ska du till BM nästa gång? Kan vara bra att få komma o kolla BT o urin.. o lyssna på bebis.. om inte hos BM så på FL. Bättre ta det säkra före det osäkra.. kan ju vara tecken på HF.
    Var hos BM i måndagsmorse o alla prover var bra, järnvärdet låg på ca 110, urinen var bra o 110/70 i bltr ,men HF kanske kan komma snabbt?
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-11-04 21:04:29 följande:
    Ja, det kan komma snabbt. Det gjorde ju det för mej.. på mindre än 24h.. så eftersom du känner dej orolig tycker jag du ska lyssna till dina känslor o kolla upp det. Sam sagt bättre en gång för mycket..
    Ja, blir nog att ringa KS imorgon..bätttre att de får kolla upp än vanliga mvc.
  • NoahLeah

MammaD: Hoppas blödningen avtar så du får åka hem..vet att BB inte har bästa läget i Linköping.
    Nej, ingen hjärtklappning men Hb:t kan nog spela stor roll...tagit jörnmedicin 2 dagar nu trots att jag blir urkass i magen av dom.

• NoahLeah

nej, nu blir det nog sängen här, fogarna o huvudet värker.
    Sov gott allihopa o kanske är det ngn mer bebbe på g här imorgon bitti?

• NoahLeah

Trulsa: Inget kul att läsa sånt på FL men ta det inte personligt, behöver ju def inte betyda att hon tycker alla i gruppen är trista??

MammaD: Hoppas ni får åka hema idag då o mysa ordentligt med bebis.

Imorse vaknade jag inte med huvudvärk men fortfarande lite yrslig...velar lite om jag ska ringa, ska fundera en stund till.

• NoahLeah

Min son är inte heller blöjfri fast han gillar att gå på barntoaletten på fsk o pottan  hemma då o då. Grejen är den att han föredrar att stå upp o kissa och igår prickade han faktiskt rätt i pottan. Får ställa en pall vid vanliga toaletten så han kan gå dit om han vill, kanske roligare att göra som pappa gör.

• NoahLeah

Han skyller på trötthet men vi misstänker ngt annat så som han beter sig, inte normalt alls.

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-11-05 18:47:35 följande:
    Åh nej
    Men skönt att mamma är här, han skulle aldrig göra ngt då o blir han värre så slänger jag ut han. Han har polare att vara hos.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2