-
Var hos BM i måndagsmorse o alla prover var bra, järnvärdet låg på ca 110, urinen var bra o 110/70 i bltr ,men HF kanske kan komma snabbt?Jojo 85 skrev 2010-11-04 21:01:27 följande:När ska du till BM nästa gång? Kan vara bra att få komma o kolla BT o urin.. o lyssna på bebis.. om inte hos BM så på FL. Bättre ta det säkra före det osäkra.. kan ju vara tecken på HF. -
Ja, blir nog att ringa KS imorgon..bätttre att de får kolla upp än vanliga mvc.Jojo 85 skrev 2010-11-04 21:04:29 följande:Ja, det kan komma snabbt. Det gjorde ju det för mej.. på mindre än 24h.. så eftersom du känner dej orolig tycker jag du ska lyssna till dina känslor o kolla upp det. Sam sagt bättre en gång för mycket.. -
MammaD: Hoppas blödningen avtar så du får åka hem..vet att BB inte har bästa läget i Linköping.
Nej, ingen hjärtklappning men Hb:t kan nog spela stor roll...tagit jörnmedicin 2 dagar nu trots att jag blir urkass i magen av dom. -
nej, nu blir det nog sängen här, fogarna o huvudet värker.
Sov gott allihopa o kanske är det ngn mer bebbe på g här imorgon bitti?
-
Trulsa: Inget kul att läsa sånt på FL men ta det inte personligt, behöver ju def inte betyda att hon tycker alla i gruppen är trista??
MammaD: Hoppas ni får åka hema idag då o mysa ordentligt med bebis.
Imorse vaknade jag inte med huvudvärk men fortfarande lite yrslig...velar lite om jag ska ringa, ska fundera en stund till. -
Min son är inte heller blöjfri fast han gillar att gå på barntoaletten på fsk o pottan hemma då o då. Grejen är den att han föredrar att stå upp o kissa och igår prickade han faktiskt rätt i pottan. Får ställa en pall vid vanliga toaletten så han kan gå dit om han vill, kanske roligare att göra som pappa gör.
-
Grattis Zazz, han är superfin.
-
Tack gode gud att min mamma är här, sambon är på väg att spåra ur helt.
-
Han skyller på trötthet men vi misstänker ngt annat så som han beter sig, inte normalt alls.
-
Men skönt att mamma är här, han skulle aldrig göra ngt då o blir han värre så slänger jag ut han. Han har polare att vara hos.Marinero skrev 2010-11-05 18:47:35 följande:Åh nej