-
Vad skönt att de kollade upp dig ordentligt.popcornplaya skrev 2010-11-05 19:16:16 följande:Har vart på förlossningen där jag fick ligga med ctg som såg jättebra ut. Dom gjorde även UL och kollade fostervatten och det såg också bra ut. Och blodtryck och urinprov som såg ut som tidigare idag. Men kollade även blodprov och blodproven såg bra ut så det är inte havandeskapsförgiftning för fullt i alla fall utan troligare början på det. Så dom sa samma som BM att jag ska ta det lugnt och vila mkt och gå på täta kontroller på MVC nu.
-
Hoppas ngt är på gång.NJsmamma skrev 2010-11-05 19:34:15 följande:Åhh man blir ju tokig av dessa små bebisar, längtar ju såå mkt
Morotskaka åt jag på ikea, men inget slår hemmagjord, mums!!
Vet inte om en bit av slemproppen gått, var precis på toa och det var en stor äcklig blobba i trosorna.. äckligt var det iaf
-
Nu har jag bäddat åt mig i sonens rum, blir att sova där hädanefter...hoppas bara rygggen håller.
-
Om man inte har ngn barnvakt, kan man ta med sitt barn till förlossningen då?
-
Puffar lite, ingen som vet om det är ok attg ta med syskon till FL om man inte har ngn barnvakt alls?
-
Ja, skulle det dra igång i helgen tar jag inte med mannnen o lämnar inte sonene hemma hos han heller. Får föda ensam annars medans mamma är utanför med sonen.Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-05 22:42:57 följande:är det så illa nu ? :/ -
Jo, det är meningen att hon ska vara hemma med Noah men jag kan inte ta med sambon till FL som han är nu, han är mer i vägen o problem än hjälp.Annizsj skrev 2010-11-05 22:45:54 följande:Taniko- tror i te det. Vem ska ta hand om din son när du föder ? Kan inte din mamma stanna tills du fött? Hon vet väl läget?? -
Inte som känner Noah så väl så han kan stanna där länge...då är det bättre att föda själv o mamma o Noah får gå ut när det är som värst.nica83 skrev 2010-11-05 22:50:54 följande:Är också mycket tveksam till om det är OK. Men det värsta som kan hända är att han inte får vara där och din mamma och han måste gå ut. Om nu sambon mer är i vägen så kanske det är bättre att chansa på det. Du har ingen granne med barn i samma ålder som kan passa? -
Tro mig, tanekn finns där men jag klarra inte huset ensam o vi står båda på det. Men ska ta ett allvarligt snack med han när min mamma är närvarande o få han att inse att vi inte kan bo under samma tak...det måste bli särbos el separation. Märkde ju tydlig skillnad på Noah när vi har det bra o när de här galna perioderna kommer, inte värt det.Annizsj skrev 2010-11-05 22:54:43 följande:Taniko- nu tänker jag vara ärlig! Jag tycker att du ska kasta ut den där knölen till kille! Nu! Han får ju bara dig till att må dålig! Är han ngt att ha ska han Banne mig stötta dig nu! Kram -
Hej tjejer, pratat en del med sambon idag och han ska ringa läkaren på måndagmorgon och kräva en ordentlig utredning ang hans extrema trötthet. Antingen är det en skada av tabletterna han överdoserade o krampanfallen el så lär de väl se om det finns ngt annat i blodet som inte ska vara där.
mamma pratade med han också o han verkar ha skämts en hel del idag.
Han vet att gör han detta en gång till så får han inte vara med på förlossningen o efteråt sticker jag o barnen från stan på en gång.