Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Jag har gjort en del UL..2 vaginala, ett KUB, 2 RUL och 2 TUL.

• NoahLeah
    NoahLeah skrev 2010-11-01 19:51:11 följande:
    Jag har gjort en del UL..2 vaginala, ett KUB, 2 RUL och 2 TUL.
    Glömde, ett könsUL också.
  • NoahLeah

Godmorgon.
    Här har jag sovit hyfsat trots förkylning o molvärk, ska väl fixa det sista hemma för bebisen ifall att..men med min otur går jag säkert över tiden ändå.

Rosen: Spännande, hoppas du är på förlossningen nu.

• NoahLeah

Maddie: Känner igen det där med snarkningar, sambon kan låta som ett tröskverk ibland men sprayen han använder funkar mestadels bra. Hoppas du får sova bättre inatt.

• NoahLeah
    Maddie72 skrev 2010-11-02 09:22:22 följande:
    Vad är det för spray? Funderat på att köpa sånt där band man sätter över näsan.
    Finns ett skum man sprutar i munnen  sen en nässpray...band o klämmor har inte funkat här.
  • NoahLeah

Är så irriterad, sonens åkpåse är spårlöst försvunnen så nu måste vi åka o köpa en ny, känns som en sur utgift men han måste ju ha en.

• NoahLeah
    sunflower79 skrev 2010-11-02 11:01:14 följande:
    nä helen är inte inne o föder.. hon skrev nåt om det tidigare idag =) det hade lugnat sig igen och hon skulle ut på stan o snurra eller nåt ifall vi skulle undra hihi

skönt att höra att allt var bra med bäbis!
    NoahLeah skrev 2010-11-02 10:59:03 följande:
    Är så irriterad, sonens åkpåse är spårlöst försvunnen så nu måste vi åka o köpa en ny, känns som en sur utgift men han måste ju ha en.
    typiskt när man vet att man haft en!
    Den kommer säkert dyka upp om ett tag men då får man väl sälja en, hoppas i alla fall hitta en som är nedsatt. den ska ju i princip bara användas på fsk när de sover ute.
  • NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-11-02 11:24:49 följande:
    Sunflower: han har startat ett hantverkar företag typ. Renovering, en del byggjobb, golvläggning mm snöröjning.. Lite allt i allo lixom. Blir kanske en smalare inriktning längre fram men nu vill han ju bara få företaget i rullning han jobbar kvar på sitt vanliga knegar jobb så länge oxå.

Taniko: typiskt när saker försvinner spårlöst. Ofta dyker saker upp när man slutat leta. Varför sover barnen ute?
    Ja...får hoppas att man kan sälja den nya om den gamla återfinns.
    de sover alltid ute i vagn om det inte ösregnar el är svinkallt, tack vare det har de inte så mkt sjukdomar o så på fsk, de är ute mest hela tiden tycker jag.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2